Galaktiska Civilisationer/raser

Det finns en underjordisk stad

2015-06-13 01:07 #0 av: Cristine

på mars. Den befolkas av utomjordingar  och där finns också jordbor            (Se bilder)                                                          

Jordbor har arbetat där sedan20 år tillbaka. atmosfären är som på ett högt fjäll, den är tungandad men inga dräkter behövs...likaså på månen. Mars var förr väldigt lika jorden och den är inte röd och man kan se blå himmel.

Alla som dyker upp i filmen har varit där och det är höga militärer, folk från Cia, högt uppsatt personer. De har träffat många politiker där bl.a Obama. varför de ljuger för oss? 

Det har med elen att göra. skulle vi få fri el, behövs ingen olja bankerna skulle kolapsa osv.

Det är svårt för mig att hänga med, men ska försökaöversätta lite till.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-06-13 09:36 #1 av: Hukanson

Vad är sanning? Vad är verklighet? ....För vem och vad? ..Vår köttsliga kropp...? ..Vår Odödliga Ljusandekropp?
Kanske vi måste vetenskapa båda samtidigt..

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-06-13 10:07 #2 av: _Fisken

Har lite svårt å svälja det där må jag säga.

Anmäl
2015-06-13 10:10 #3 av: Cristine

Jag ska tala om vilka personerna är. Detta är fram till Hemingway.

Det finns vatten träd pyramider och efterlämningar. Man har färgat mars röd för att inte den blå himlen ska synas för då vet man ju att där finns vatten.

Vittnen:

Gordon  Inteligence  service:

Man använder fri el sedan 60 år tillbaka och teletransportation samt så åker man emella på 35 timmar i svarta eldrivna trekantiga plan

Andy Basiago som var 1medi Pegasus från början 1967. Advokat och ingenjör.

Gjorde mellan 1981 och 84 30 resor, på en av dem var Obama med.

Bob Dean Befälhavare av  Otan talar om att teleportation, anti gravitation, fri energi görs från basen Bench star i Yutha

David wilkock och Brian o´leary vittnar om samma

Richard Hoagan och Carl Sagan cientifiska rådgivare vittnar om händelsen i Nasa 1976 då de fick in mars i skärmarna och omedelbart fick order om att färga mars röd för att ingen skulle hinna se den blå himmlen.

Anmäl
2015-06-13 20:58 #4 av: VSK

Synd att det inte fanns engelsk text. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-06-13 21:20 #5 av: Cristine

Jag har letat...på slutet talas lite engelska.

Anmäl
2015-06-13 21:22 #6 av: VSK

Får se sen vad som händer och fötter Skrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.