Utomjordiskt

9/11 fejkat

2015-06-10 00:52 #0 av: Lotoz

https://www.youtube.com/watch?v=P3NtaDC_ZEo

Anmäl
2015-06-10 01:08 #1 av: [vikinga ängel]

Jo den är super fake ;) Och jag visste till och med det medans det intreffade. Jag la ingen större vikt vid vad det var som hände. Kanske skulle andra se det som oempatiskt då många människor dog, men för mig så är det enbart en katastrof i mängden. Och världens katastrofer kan man facktiskt inte bry sig så mycket om för då skulle man anldrig få sinnesro. 

https://www.youtube.com/watch?v=IL8cJWyOxWQ

Anmäl
2015-06-10 01:10 #2 av: Tjeja

Old news, so no news. En fråga om vad olika grupper av folk väljer att tro på. Själv tror jag ingenting, 9/11 hände... av någon anledning. 

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl
2015-06-10 01:16 #3 av: [vikinga ängel]

Ja för att skapa mass panik ;)

Anmäl
2015-06-10 06:18 #4 av: maria-svensson

Känt sedan lång tid tillbaka, att det var fejkade flygplan och att det inte överhuvudtaget existerade några flygplan under 9-11, utan bara laddningar i tornen som gav sken av att bränsle antändes och som skapade dom berömda hålen.
Här är del 7 av 8 the key som visar hur det fejkades

http://youtu.be/Rml2TL5N8ds

Sedan så kommer det alltid att finnas dom som tror på allt media och regeringar förmedlar pga avsaknad av kunskap, hjärntvätt, mindcontrol och grupptryck. Och att försöka förklara något för denna gruppen, går inte.. Som att försöka få en blind att se eller en döv att höra.

Men sanningen är att många tjänade inte bara miljoner eller miljarder denna dagen, utan triljoner dollar på detta event och som man även efter 14 år idag fortfarande tjänar enorma summor pengar på, något som många inte förstår pga avsaknad av kunskap och mindcontrol.

Dom flesta säger att krig kostar bara pengar, sedan så upphör tankeförmågan och dom flesta förstår inte att det dessa krig kostar, är det någon som tjänar + krigsbyten som olja och andra råvaror som finns i dessa länder + uppbyggnad av riksbanker och övertaganden av firmor och ekonomi!mm och mm.
Listan kan göras lång och dessutom fick man chansen att visa omvärlden vilka vapen och teknologi man besitter som kan förvandla stål, betong och andra metaller inklusive människor till nanostoft, framförallt till Ryssland och Kina mfl.. Men tyvärr så har dom samma typ av antimateria vapen, vilket man kan se denna ryska politiker prata om.

Ett nytt vapen som inte är känt för omvärlden ännu, men vi fick se det i bruk vid wtc
http://youtu.be/bxvpIrxmzYk

Anmäl
2015-06-10 12:17 #5 av: white lady

Så hur kunde då detta ske om det inte var flygplanet ?

Anmäl
2015-06-10 13:04 #6 av: mulac

Det finns många sanningar men vilken är rätt, det är synd om "vanliga" människor som kommer i kläm!

Anmäl
2015-06-10 13:15 #7 av: white lady

Självklart, men vore ju intressant att få höra något. Har du hört något mulac ?

Anmäl
2015-06-10 17:25 #8 av: [vikinga ängel]

Nu hoppar jag in iställer för mulac, men mulac får gärna ta över och svara rätt om det jag säger skulle vara fel. 9/11 var fajk på det sättet att de hade satt bomber i huset och att de hade varit märkliga 'gubbar' där några dagar innan sprängningen. Och för att det skulle se ut som att det var plan som åkte in så var det givetvis plan som åkte mot byggnaden (men de karasade aldrig i byggnaden åkte bara väldigt nära) Och när de kom tillräkligt nära utlöste den en bomb i byggnaden så att det såg ut som att planet åkte rätt in i byggnaden. Det jag har hört är att de skulle ha betalat passangerarna som skulle ha varit utvalda för just deta och sedan släpt av dom på en ö (de bor där en för att det är så pass änkelt att de ville dö från sina familjer) så alla lever och är glada. Och det fanns givetvis inga terrorister häller :) Men nu kan jag ha fel och vill då bli rättad!

Anmäl
2015-06-10 21:35 #9 av: white lady

8  Tack för svaret,,, min svärdotter va in på fika. Hon hade hört att tvillingtornen sprängdes och att planet gick så nära dom kunde och vek undan, sen visste hon inte mer.Ja ja vi lär väl inte få fram hur det egentligen va .Men var det inte terroristgrupp som påstod att dom låg bakom detta ?

Anmäl
2015-06-11 13:01 #10 av: Sommarek

#4 Sedan så kommer det alltid att finnas dom som tror på allt media och regeringar förmedlar pga avsaknad av kunskap, hjärntvätt, mindcontrol och grupptryck. Och att försöka förklara något för denna gruppen, går inte.. Som att försöka få en blind att se eller en döv att höra.

Att idiotförklara en hel grupp människor som inte tycker som du visar väl om något att du inte har något belägg för dina åsikter. Då kan jag också skriva att du är korkad som tror som du gör, och så är du därmed korkad, eller hur?

Anmäl
2015-06-11 16:58 #11 av: maria-svensson

#10 vart skriver jag att någon grupp är idioter, det är något du får stå för själv. Om du inte förstår ordens betydelse, föreslår jag att du googlar.
Om man tror på att passagerarflygplan kan uppnå nära 1000 km/t på havsnivå, vilket filmerna från media visar, tyder det på okunskap om passagerarflygplans prestanda.
Att stridsflyg kan göra det är en helt annan femma.

“The great masses of people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.” – Adolph Hitler

Anmäl
2015-06-11 17:28 #12 av: Joppo

En sak som jag undrar över är hur ni förklarar bortförklarar att tusentals människor faktiskt såg planen flyga i byggnaderna? Jag menar alltså alla New York-bor som stod på marken och kikade upp mot byggnaderna. Om det inte fanns några flygplan borde de väl ha reagerat?

Dessutom är det fullkomligt orimligt att tro att man i realtid skulle kunna lyckas få till dessa effekter. Speciellt när det handlar om tre stycken livesändningar som pågår samtidigt och som måste synkas exakt. Det absoluta dealbreaker:n är att de påstådda digitala planen måste tajmas exakt rätt, dvs de måste flyga in i byggnaderna i exakt rätt tidspunkt och position, vilket jag som faktiskt pysslar med sånt här bedömer som totalt omöjligt. Det räcker ju liksom med att planen hamnar några bildrutor fel så kommer de antingen att flyga in i byggnaderna för tidigt eller för sent. 

Helt ärligt framstår det otroligt krångligt mycket krångligare att trolla in planen i efterhand än att  rent fysiskt flyga in dem i byggnaderna. 

Anmäl
2015-06-11 18:01 #13 av: maria-svensson

#12 bra frågor du ställer, och många svar får du om du ser "the key" i inlägg #4 som tar upp en del av dessa frågor.

Anmäl
2015-06-11 20:59 #14 av: Hukanson

Visst var det ett högt spel mellan internationell terrorism och underrättelsetjänster. Flygplanen var verkliga. World Trade Center skulle skadas. Men frågan uppstår då för USAs del - hur vänder vi det till vår fördel? Jo vi minerar husen och spränger själva när planen kommer för att få dels husen rivna med en gång och dels för att få omvärldens alla sympatier på vår sida. Det ger oss all legitimitet för en klappjakt på islamska terrorister för en lång tid framåt. Allt är tillåtet i krig och kärlek..sägs det.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-06-12 13:17 #15 av: Sommarek

#11: vart skriver jag att någon grupp är idioter, det är något du får stå för själv. Om du inte förstår ordens betydelse, föreslår jag att du googlar.

Och där cementerade du min åsikt om dig på ett riktigt snyggt sätt. Men visst, eftersom du tydligen behöver upplysas om svenska språket kör vi:

Kunskap - synonymer: vetande, lärdom, kunnande, kännedom, insikt, vetskap, inblick. Folk som inte har detta är alltså okunniga, ovetande,  och olärda.

Hjärntvätt - synonymer: manipulation, påverkan. Folk som är hjärntvättade är alltså påverkade och manipulerade och kan inte tänka själva.

Grupptryck - manipulation. Se ovan.

Alltså, folk som tror att 9/11 hände är okunniga, ovetande, olärda, manipulerade och påverkade. Till skillnad från dig, som inte kan greppa vanligt förekommande ord och använder ett citat från Hitler för att styrka dina åsikter.  Gapskrattar

Anmäl
2015-06-12 17:45 #16 av: Tjeja

#15 Sommarek..  vänta lite nu..! 

Menar du verkligen dem som tror att 9/11 hände är okunniga? eller dem som inte tror att det hände är okunniga? Funderar

Anmäl
2015-06-12 18:43 #17 av: maria-svensson

#15 tyvärr så ligger jag inte på din nivå som bara är ute efter att tjafsa när du inte förstår, utan du får hitta någon likasinnad att leka med. Men jag förstår varför du använder kraftuttryck som korkad.. Äpplet faller inte långt ifrån trädet.

Här tar man upp en del av det jag menar att passagerarflygplanen inte var verkliga, utan fejk.
Ifrågasätt varför olika filmer visar olika hastigheter och hastigheter som passagerarflygplan inte klarar av vid havsnivå, att dom kan göra detta på 10.000 meters höjd där luften är 3 ggr tunnare är en annan sak.

Lägg märke till hur media använder "mindcontrol" för att plantera minnen hos befolkningen att flygplan verkligen existerade.
Ifrågasätt varför dessa vittnen som såg och hörde explosionerna i tornen, men varken såg några flygplan eller hörde vrålande jetmotorer.

Man kan varken se eller höra något som inte existerar i verkligheten, men via media kan man övertyga dom stora massorna att saker som inte existerar är verkliga.
Varför använde man då hastigheter på dessa fejkade flygplan som är omöjliga i verkligheten, för att göra det hela mera trovärdigt att tunn aluminium plåt och plast skulle kunna kapa och penetrera grova stålbalkar

The speed of lies
http://youtu.be/x9CQ7DtXgc8

Tänk tanken att man skulle fälla tornen likt ett träd över ett flygplan, skulle flygplanet åka in i tornet, eller skulle det efter man lyfte upp tornet ligga kvar på marken som en platt skrothög.

Eller tänk tanken att man har ett fyrkantigt basebollträ av stål och betong med samma dimensioner som tornen och svingar det med en hastighet av 500 eller 1000 km/t mot ett flygplan som har ihålig kropp och vingar, byggd av tunn aluminium och plast förutom motorer och ställ, vad skulle hända..

Crash physics steel vs planes

http://youtu.be/4P2EfH_EBRs

Anmäl
2015-06-12 19:06 #18 av: Tjeja

#17... men glasrutorna då? menar du att dem också var för hårda för planen att ta sig egenom? Poängen med planen var ju att de skulle verka som brandbomber.. 

De startade bränder som sedan blev orsaken till att tornen rasade.. inte de rent direkta skadorna av planen vid impact...

Anmäl
2015-06-12 19:47 #19 av: maria-svensson

#18 delar och som framförallt motorerna som består av hårdare material än tornen skulle ta sig igenom, men stora delar av flygplanet skulle smulas sönder och falla till marken utanför tornen, men det gjorde dom inte. Tornen var både hårdare och kraftigare byggd än vad ett flygplan är som består av tunna och lätta material för att kunna flyga. Och att tornen och största delen av allt material som dom bestod av + människorna skulle förvandlas till pulver i nano storlek som spreds ut över Manhattan med vinden pga en brand! det köper jag inte över huvudtaget.

Anmäl
2015-06-13 20:27 #21 av: Sommarek

#15 Jag har inte sagt att jag tycker varken eller. Jag har sagt att maria-svensson försvarar sina egna åsikter med att påstå att alla som inte delar dem är mindre intelligenta.

#17 Men jag förstår varför du använder kraftuttryck som korkad.. Äpplet faller inte långt ifrån trädet.

Med tanke på vad uttrycket betyder, och jag kan anta att du inte känner någon av mina föräldrar, så borde du nog titta lite på din egen ordkunskap. Det här var ju hysteriskt roligt.  Gapskrattar

Anmäl
2015-06-14 00:15 #22 av: maria-svensson

#21 tänkte mera på ek Einstein, så fortsätt att skratta. Man brukar göra det när man inte förstår, du är iallafall ingen elektriker, men är glad att jag bidrar till ditt förlängda liv, så att eliten som äger din kropp kan nyttja dig som slav längre än tänkt.

Denna filmsnutten på 20 min som säkert många redan sett delar av är bra.
För dom som tror på att eld, flygbränsle fick tornen att rasa, ifrågasätt vart är allt material, det borde ligga 2 högar efter tornen på 110 våningsplan och1 miljon ton ras massor, det gör det inte. Det finns i princip ingenting kvar där tornen stod som största delen förvandlades till fint pulver under 10 sekunder.

Varför fanns det en massa hål överallt.. Varför fanns det ett enormt hål under det ena tornet i berggrunden, där berget uppenbarligen har smält pga något liknande en härdsmälta. Troligen en process av antimateria som fortsatte lång tid efter 9-11.
Varför fanns det ingen wake vortex efter flygplanen, om dom var äkta

Anmäl
2015-06-14 00:17 #23 av: maria-svensson

Glömde klistra in filmen på 20 minuter

http://youtu.be/coa42VFpDeM

Anmäl
2015-06-14 02:56 #24 av: m2studio

Ingen kan ifrågasätta MR Buss och andra för detta katastrof.

USA dominerar på alla väster regeringar och no body vågar säga emot dem.

Tyvärr

???????????

Anmäl
2015-06-14 18:26 #25 av: maria-svensson

Problemet är att denna maktelit står över lagen och dom utreder inte sig själva. Dom kan inte åtalas i en domstol, eftersom dom äger den.

Anmäl
2015-06-15 10:24 #26 av: Sommarek

#22 tänkte mera på ek Einstein, så fortsätt att skratta. Man brukar göra det när man inte förstår

Jag fattar i alla fall att det inte växer äpplen på ekar, så jo, jag tänker nog fortsätta hävda att du har ganska torrt på argument-fronten samt lite varstans annars.  ;)

så att eliten som äger din kropp kan nyttja dig som slav längre än tänkt

"I feel sullied and unusual".

Anmäl
2015-06-21 18:01 #27 av: maria-svensson

Även ryssarna börjar ifrågasätta..

http://youtu.be/ea6nLpdj1AA

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.