E.T. / Utomjordiska raser

Jag fanen intressant video om aliens

2015-06-10 00:23 #0 av: [vikinga ängel]

Jag fan det som sägs i dena video som facktisk väldigt snarlik sanningen :) Jag tycker väldigt mycket om Simon och tror att han har till min själsgrupp ;)

https://www.youtube.com/watch?v=w6dxXAAAIp4

Anmäl
2015-06-10 05:57 #1 av: white lady

Tack vä.  Han är så ödmjuk och sann i vad han säger, mycket bra samman fattning i denna videon.

Anmäl
2015-06-11 22:27 #2 av: m2studio

Tack #0 av: vikinga ängel

Det var första gång som jag läste och lyssnat till Simon Parkes och det mycket intressant. Han ser ärligt ut och hans ord sitter, men han pratar om 2016 stor förändring i hela världen som normalt man hör det varje år att nästa år blir si och så. Hans info o Aliens olika raser var mycket intressant och direkt han säger det att han tar Reptilens party. 

Anmäl
2015-06-11 22:43 #3 av: [vikinga ängel]

Ja han tar reptilens party han är ju en reptil hybrid och det är inte konstigt att man tar sin egen ras parti. Men han har inte rätt om allt och jag tror inte på att 2016 är rtt år av förendring. Jag tror inte häller på att vi går in i någon 5 fimension. Han har mycket kunskap om aliens men han pratst aldrig oom nephilimer eller änglar. Så han har ju bars en liten litem del av sanningen.

Jag har själv varit inkatnerad som olika reptil aliens, en grön sköldpadda, En röd drake med gröna horn, en svart godzila liknande figur samt flera vita drakar. Jag har även varit riktiga drakar.

Men jag anser inte att jag är en alien bara för att jag varit inkarnrrad som det.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.