Utomjordiskt

Naked Pleiadian Female

2015-06-05 00:57 #0 av: m2studio

link:

https://www.youtube.com/watch?v=Jyq4QK4N4L4

Anmäl
2015-06-05 01:28 #1 av: [Vikning a ängel]

De kvinliga utomjordingarna som kontaktade honom var ju helt klart onda, och skulle väl ha hans DNA ttill någon typ av hybridisering antagligen. Han har säkert många flera abductioner en dena fast han inte är medveten om det. Stakaren..

Anmäl
2015-06-06 01:14 #2 av: m2studio

Så betyder alla utomjordingar som var eller är inblandat i obduktion är onda hona eller hane och i princip alla raser någon gång har gjort detta eller?

Anmäl
2015-06-06 01:23 #3 av: [Vikning a ängel]

Nej så är det inte, men jag tar inte 2nakna kvinnor i hans hem som någonting posetivt då de faktiskt gav honom en långdragen erektion och han vart ju rädd och bet henne i bröstet? Jag tar deta som ett negativt encounter. Varför tror du att jag tror att alla aliens är onda? Jag tror dock det finns många fler onda en goda då jag har hört från de goda att de inte får lägga sig i jordens saker och håller sig utanför då vi ska rädda oss själva. Därför tar jag det som negativt när sådana här saker händer, för jag har hört annat. Det finns dock medium som samarbetar med goda aliens i det avseendet att ta bort 'viliga' människors implantat och annat. Men då har dessa människor valt att bli hjälpta, de hjälper ingen som inte ber om det och skulle aldrig komma i någons undsättning. För de har sina regler att följa och vi har ju välkommnat hit de onda med öppna armar så det är helt änkelt vårat prolem att t hand om dom.

Anmäl
2015-06-06 01:26 #4 av: m2studio

#3 av: Vikning a ängel

Jag trodde ingen om dig utan att ville veta hur du tänker vad du tror eller med annat ord ville veta vad som pågår enligt dig.

Anmäl
2015-06-06 01:30 #5 av: [Vikning a ängel]

Menar du att du inte ville veta min synpunkt eller vad menar du? förstår inte riktigt.

Anmäl
2015-06-06 01:34 #6 av: m2studio

Nej min vän, tvärtom jag ville veta och få info mera ut av dig och andra menade jag. Tack

Anmäl
2015-06-06 01:46 #7 av: [Vikning a ängel]

Jaha då förstår jag. Förlåt för min missuppfatning. Jag tror att alla här inne kommer att svara dig olika på deta, det finns många här inne som samarbetar med aliens. Jag är inte en av dom, men jag har varit väldigt utsat och fått gå till teraputer för att ta ut reptiler, greys och nordics/pledijaner och andra aliens som har attackerat mig (abduction) jag har flera hybridbarn av olika sorter. Och jag vet om vart de goa alienserna finns då jag kom i kontakt med ett väldigt duktigt medium och terapeft som samarbetade med dessa. Jag har även själv varit inkarnerad på flera olika planeter och är ett starseed, men det är en annan sak. Det har inget med bevis att göra. Och dena sida är mer den delen av utomjordingarna som går att bevisa. Men man ska akta sig noga för att samarbeta med aliens, specielt om du märker att de sätter implantat i en. De kan säga att det är för ett bra ändamål, men troligen så är det det motsata :) Men om du har tur så är det facktiskt en god alien som sätter in ett bra implantat så att du kanske lever längre. När man inkarnerar så kan man få inplantat som rädar ens liv, tex om man har tapade själsfragment så kan en god alien sätta in ett implantat i hjärtat eller om du skulle dö i hjärtsvikt kan en god alien sätta in ett implantat där för att du ska få överleva. Men de skulle inte sätta in sändare, och inte häller implantat i huvudet, nake, näsa eller händer och föter. Deta känns mer som att de gör för att hålla koll på folk, men ni andra som har andra argumentationer får gärna säga dom. :) Jag tänker inte säga att jag har monopol på sanningen för det är möjligt att jag kommer på en annan tanke någon gång, men deta är vad jag tror på just nu i alla fall ;)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.