E.T. / Utomjordiska raser

Snart kommer dom...

2015-06-04 08:27 #0 av: mulac

...enligt Påven, kanske kommer dom redan den 5 juni!!  Tyst

Verkar som alla håller på att förbereda för ET.s ankomst?

Anmäl
2015-06-04 08:44 #1 av: mulac

Påven måste väl hålla sig framme så de inte glömmer att besöka honom först!

Anmäl
2015-06-04 08:50 #2 av: Gahella

Ja kanske det SkämtarJag som är en gammal veteran i sammanhanget har vid det här laget hört massor av datum för deras ankomst.

Tror samtidigt att de är redan här och många har ju redan sett dem genom alla åren, och skulle de visa upp sig mer officiellt så tror jag folk måste vara mera förberedda så vi har förmågan att samarbeta med dem. Annars har det ingen nytta med sig, för då skulle det mer likna ett övertagande och det vill vi inte vara med om Glad

Anmäl
2015-06-04 11:03 #3 av: Cristine

De skulle ju kunna ta med sig Påven

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-06-04 12:56 #4 av: mulac

För mej får dom ta Påven!

Anmäl
2015-06-04 12:57 #5 av: mulac

Men det är farligt att komma hit till jorden !!

Anmäl
2015-06-04 14:30 #6 av: Marr

Ja dom får gärna ta med hela Vatikanen med Påven & hans småpåvar och ge dom en egen planet där det osar svavel...så kan dom sitta där och greja & pilla på varandra istället...Nörd

Varken kärleksfullt eller snällt sagt av mig, men jag kan tyvärr inte känna kärlek till de som hjälper till att bedra mänskligheten och begå illgärningar mot oskyldiga.Ledsen

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-06-04 15:09 #7 av: Gahella

Skrattar Håller helt med er, eller hur Marr, så åtminstone dem inte gör någon mer skada här Ledsen

Anmäl
2015-06-04 16:16 #8 av: [Vikning a ängel]

Men oj vilket spännande medelande, jag tyckte det var intressant när reportern sa att 'om det inte är sant' haha ja kanske ä'r det bara ett stort hologram de sätter upp för att skräma all människor? För alienserna är väl ändå redan här?

Anmäl
2015-06-04 17:19 #9 av: Cristine

Ja en egen ute i yttre rymden och de kan a med resten av gänget+ Obama , Carl Bildt och hans fru.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-06-04 22:37 #10 av: Eliiza

Utomjordingar/rymdresande har besökt vår planet, Jorden, sedan ca 22 miljoner år tillbaka. Rymdresande människor har en betydande del i vår nuvarande jordemänsklighets historia.

Mvh,
Eliiza

Anmäl
2015-06-04 23:03 #11 av: Eliiza

Eftersom människor ändrat sitt tänkande till det bättre och tagit sitt förnuft tillfånga så har profetian om påven i Vatikanen ändrats till det bättre, så att det nu sitter en betydligt varmare, mänskligare och vidsyntare påve i Vatikanen istället. Dvs. hade människor inte agerat åt det positiva hållet så hade denna profetia övergått till en oåterkallelig förutsägelse och en betydligt ondskefullare påve hade fått ta plats i Vatikanen med betydligt hemskare händelser som följd för mänskligheten.

Mvh,
Eliiza

Anmäl
2015-06-05 01:06 #12 av: m2studio

Eftersom det var kanske dem som har skapat religionerna för oss då är det bättre att tar med sig alla former att detta skapelse med sig och låter oss vara.

Anmäl
2015-06-05 01:26 #13 av: [Vikning a ängel]

Har någon här sätt Jupiter Asending? Jag tycker att den är väldigt intressant på det sättet att de säger att människornas ursprung inte kommer från jorden och att våra  familjemedlemar som har bosatt sig på andra planeter (eller som bode där orginalt) har mycket starkare teknologi, och att de i filmen har reptiler som jobbar under sig, och de själva har blivit till en typ av vampyrer som lever för evigt genom att använda människors DNA. Jag tror att något av det som sägs i den filmen är sant.

Anmäl
2015-06-05 08:03 #14 av: Gahella

#11 Eliza, själv tror jag de bytte ut påven som annars sitter tills de dör, pga av alla pedofilanklagelser och deras smutsiga affärer inom deras egen bank. Folk från alla länder stämde katolska präster för att de själva blivit utsatta för pedofili, så kyrkan blev av med både pengar och medlemmar i höghastighetsfart. Så de hade inget annat val än att ändra sin image och satte in en mer "ödmjuk" påve istället. Men i mina ögon är det bara spel för gallerian och inget annat.

#12 Tror som du, religion är ett maktmedel och inget annat, andlighet däremot något helt annat och som vi skulle behöva mer utav här på jorden, kan jag tycka.

#13 Jag tror också på att den mänskliga evolutionen även kommer från kosmos, och att vi alla är av stjärnstoff är ju redan bekant för veneskapen Skämtar

Mycket sker som vi inte har en aning om på dessa nivåer, men det är bara att jämföra med vad vi själva laborerar med och beter oss mot djur, natur och varandra genom tiderna för att inse att vi själva är gränslösa på många sätt.

Anmäl
2015-06-05 13:57 #15 av: mulac

#Möjligt!

Är det någon annan som har funderat över hur alla "historier" kommer till i filmerna? Det är jag undrar över är det "gamla" minnen eller nåt kosmiskt inflöde!

Vet hur många civilisationer som levt före vår s.k. verklighet och sedan parallellvärldar som finns med alla andra planeter ......

Anmäl
2015-06-05 14:18 #16 av: [Vikning a ängel]

Jag har pratat med en guide om deta, och den sa att filmer som spelas är händelser som har hänt eller händer just nu. Därför är vissa slut på filmer felaktiga då den historian igentligen inte är slut änu. Och andra är minen rån tider som varit. Jag tror dock även det görs filmer på möjliga framtider. Men dessa är ju inte hugna i sten, det finns ju dock time travlers, men dessa stannar ju inte på stället specielt länge. Så de kan ju bara göra en report på hur det ser ut och mörjligen någon händelse som hände just då personen reste dit. Men långt ifrån alla filmer är historier som existerar, och man måste själv känna in vilka som facktiskt är sanna. Det finns lika många filmer som inte är sana enbart ficktion, och jag tycker man känner igen dom ganska väl. För de som har saning i sig har mycket symbolik, men de som inte har det har änu mer symbolik ;) Jag tycker även att man känner när man ser på en film om den har sanning i sig. Och ibland så kan man få flashbacks av att kolla på film, för att man var med under den händelsen som utspelas. Om man ska kunna få flashbacks när man ser en film man aldrigh hört talas om och ser en plats som synes aldrig har existerat. Då kan man ju fråga sig vad det är för film, i mitt huvud säger det att den filmen är tagen ur en san historia och jag var med i den historien eller i alla fall på den planeten.

Anmäl
2015-06-05 14:26 #17 av: [Vikning a ängel]

Jag tror med att påven är en maskerad, och att det inte är som vi tror. Folk blir lätt påverkade. De tror att allt är som det ser ut och de kommer att få en chok när de inser att det inte är som de alltid har trot. Och när det kommer hända någonting stort (vilket  jag tror kommer ganska snart) så kommer människorna att hamna i mass panik och de kommer springa till en räddare. Vilket eliten är bäreda på och de har redan funit en person till deta. Han har dock inte börjats visas änu, men jag tänker på honom som antikrist eller savior på något sätt..

Anmäl
2015-06-05 21:12 #18 av: Eliiza

En utav anledningarna till att den förra påven, Ratzinger/Benedikt, avgick ist för att sitta livet ut var att det uppdagades vad han varit för slags person i tidigare liv. Alltså pga. den ondsinta bana han följer...

Genom tiderna har det varit ganska få påvar i Vatikanen som verkligen varit religiöst troende. De allra flesta har besuttit påveposten i rent maktsyfte.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2015-06-05 21:17 #19 av: Eliiza

Hej!
Kineser och japaner är den nyaste folkrasen i vår jordemänskliga historia. De flydde från krig och överbefolkade världar och kom hitresande för ca 26000 år sedan.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2015-06-05 21:29 #20 av: [Vikning a ängel]

Hej Eliiza jag tycker att du alltid värkar ha så mycket intressant att komma med, vem tror du att den föra påvens tidigare inkarnationer var och vem är den nuvarande påven då? Man måste också tänka på att även goda människor har onda tidigare och nuvarande inkarnationer. Ingen människa har enbart en fysisk kropp. Jag kallar dom för parallela själv, ett högre själv har flera parallela själv inkarnerade samtidigt. Så för mig tycker jag att det vore intressant att veta vem du tror den nuvarande påven är och den föra.

Jag tror dock inte att kineser och japaner är nya raser, jag var japan på A.D 758. Fast det betyder ju i och för sig inte att det du säger inte stämer.

Anmäl
2015-06-06 01:11 #21 av: m2studio

# 20 kan du förklara vad betyder 26000 sedan och A.D. 758. och varför hennes påstående inte stämma?  

Anmäl
2015-06-06 01:27 #22 av: [Vikning a ängel]

Det hade varit krig i Japan i 2500år när jag hade inkarnerat där, och A.D 758 så var jag en vuxen kvinna, och då var min man ute i krig. Han van och kom hem för att sedan dö i en svår sjukdom. Jag fick bara vara med honom några månader då. Och om det varit krig en längre tid (flera tusen år) så måste det ju också ha varit fred innan det? Men det betyder inte att hennes ord inte stämer. Jag har enbart min egen fackta och kunskap att gå på här.

Anmäl
2015-06-06 01:39 #23 av: m2studio

TAck för din förklaring, men jag undrar om detta har varit fred och samt så mycket kring varför ingen inte har hittat något fossil eller bevis från detta tid om då människor varit avancerade? 

Anmäl
2015-06-06 01:51 #24 av: [Vikning a ängel]

Nej på den tiden var nog inte folk avanserade, kriget jag var med om så var det katanas och andra svärd man använde, de var samurajer (de lägendariska krigarena från japan) och de stred till häst eller till fots. Men de hade ju vakra hus och underbar kultur, men den var brutal och mörk men det var heder och respekt på hög nivå. Inga sjutvapen och sådant, inte vad jag har mine av i alla fall. Jag vet att de inte var lika avanserade som de är idag.

Anmäl
2015-06-06 02:46 #25 av: m2studio

wow, det var intressant och läsa. Tack

Anmäl
2015-06-06 10:57 #26 av: Huygens

Lite årtalshjälp:

"26000 år sedan" =  betyder att det har gått 26000 år fram till idag, från den tidpunkt händelsen inträffade.

768 AD (eller 768 A.D.) = 768 Anno Domini = betyder år 768, där "Anno Domini" = "Herrens År" = "Vår Tid" = "Våran Tideräkning" = ibland "Efter Kristus Födelse".

http://sv.wikipedia.org/wiki/Efter_Kristus

Anmäl
2015-06-06 13:52 #27 av: m2studio

# 26 Stor tack. Angående 26000 år så vet man vad betyder det men det med AD visste jag inte.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.