Utomjordiskt

Slaget om Terra

2015-05-27 10:37 #0 av: Marr

Intressant artikel från Blueshift, med många länkar.

http://blueshift.nu/utomjordingarna-ar-har/

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-05-27 12:35 #1 av: VSK

Tack för länk Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-05-27 14:57 #2 av: Hukanson

Att himlen vill regera som överordnad intelligens är ju lätt att förstå eftersom ju allt tyder på att de verkligen är betydligt mer utvecklade. Men vill de verkligen splittra oss? Vill de försvåra vår önskan att samla oss till en världsregering som kan vara en stark representant för alla folk, regeringar och människor i mötet med himmelen och dess aktörer? Det synes mig som om de nedvärderar den "elit" vi redan har, de som redan leder oss - för att ge oss en vision av en framtid där folken styr sig själva individuellt...hur det nu skulle vara möjligt. Man skulle kunna ana en gammal teknik här...besegra och regera. Så länge de håller oss splittrade och individuella har de så väldigt lätt att kontrollera oss och till och med använda oss för sina syften som om vi vore omyndiga barn eller i behov av vård. De säger att de följer lagen om att inte blanda sig i planetära skapelsers inre angelägenheter...men följer de den principen?

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-05-27 15:42 #3 av: Cristine

Det blev mycket att läsa  och försöka förstå!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-05-29 12:17 #4 av: mulac

Det finns dom som påstår att vi är "Gudar" men det är väl föga troligt eller?

Anmäl
2015-05-29 14:11 #5 av: Hukanson

Vår religiösa kulturberättelse påstår att vi är barn till Gudarna som skapade vår Himmel (de sju himlaregionerna dit vi kommer när vi lämnar fläsk-kroppen och uppstiger) och arrangerade vår skapelse på jorden...

I våra Besökares ögon är vi inte värdiga att kallas gudar i jämförelse med deras utvecklade nivå på civilisationen. 

Oneness can not be divided.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.