E.T. / Utomjordiska raser

Vad gör de där?

2015-05-06 08:24 #0 av: Cristine

Lite skrämmande men inget hände!

Se hela!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-05-06 09:06 #1 av: Cristine

I denna by såg invånarna under natten underliga  ljus och fordon på himmlen och

det var sådan dimma den gryningen att de inte kunde se något alls, det hade aldrig hänt förut, varken radio, mobiler,eller annat elektriskt  funkade.

En ung kvinna kom hem från sin kusin  kl 4.51hon talade lite med sin mamma och gick  in i sitt sovrum. Radion funkade och någon stod vid intill Hon kände en varm utstrålning från varelsen och pratade lugn med denne. 

Hon frågar om det är sant det hon ser. Varelsen tycks gilla musiken  och står blick stilla nära apparaten med sina ögon fixerade på henneHon gjorde fråga på frågaom vad han hette vad han ville och talad om vad hon själv hette och till slut fick hon svar.Hontalade om att hon skulle  fota och filmade och alla forskare som tittade igenom det säger att det är äkta. Man kan se ett mgnetiskt fält runt varelsen.

Den stänger av radion och svarar sjungande

Tercer milenio.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-05-06 11:46 #2 av: Huygens

Frågan är om dom bara besöker den fysiska verkligheten eller om dom blivit utstötta av sina egna. Tydligen måste det vara något dom vill få i människors närhet, annars skulle dom hålla sej helt gömda.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.