Annons:
Etiketterdrömmarframtiden
Läst 2062 ggr
Cristine
2015-04-21 14:30

En dröm jag aldrig hade förväntant mej.

Jag befann mej i ett skepp som var så kallt och fuktigt  att jag skakade..en varelse kom fram  till mej i en slags hängmatta och drog händerna över mej och jag kände att jag fått en glatt yta på huden som stängde ut kylan.

Skeppet dök ned i havet och vi sögs in i en tub och kom till en stor sal där det var fullt av sjöjungfrur av alla  slag som simmade omkring eller vilade.  Några kom fram till mej, både vackra och fula och en av dem började prata.

 Han talade om att de haft sina boningar i haven i de stora underjordiska grottorna i tusentals år och att de kom till jorden som låg närmast och som hade mycket vatten när deras planet hade haft flera vulkanutbrott och vattnet försvunnit . 

 Jag undrade varför man så sällan såg dem, och han svarade att de har ett organ som ligger mellan örat och munnen som är som ett sonar så de vet på en gång när någon mänsklig varelse är nära och de mänskliga varelserna är väldigt farliga trots att de tillhör deras familj, så de undviker dem för de själva är helt fredliga.

Det är mest kvinnorna som är nyfikna och kan sätta sig på en klippa, men det är inte sång som sjömännen hör , utan det är sonaren.  

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Gahella
2015-04-21 15:43
#1

Jag är helt öppne för att detta är sant och att det finns en verklighet som ser ut så.

Och visst är vi farliga mot olika livsformer, livsfarliga skulle jag vilja säga 😕

Marr
2015-04-21 16:24
#2

Så fin och underbar dröm! ❤️ Kan inget annat göra än att nicka instämmande  Gahella, till den sorg jag känner för vad vi "människor" gör mot vår planet & det livet som innefattar vårt hem.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2015-04-23 03:34
#3

Jo …nu syftar jag inte på drömmen <utan på det verkliga livet där alla varelser är rädda för oss, varför hart vi blivit sådana?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Tarotstollan
2015-04-23 21:45
#4

Vilken fin dröm! Ja, människan är nog den farligaste varelsen som finns på jorden. Vi har gjort mycket dumt och ändå har vi inte lärt oss av det, utan fortsätter för vår egen vinnings skull!😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[kajmal"]1
2015-04-24 08:29
#5

från min bok. hade en liknande vision

Vision
Jag ligger avslappnad på soffan i vardagsrummet och tänker på Kajmal, då känner jag efterhand att det blir ljust runtomkring mig och att jag svävar en halv meter ovanför soffan. Så är jag inne i en rymdfarkost, ser två spakar som rör sig framåt. Jag vänder mig om och ser jorden som en blå liten boll långt borta, så börjar vi snabbt närma oss den blå bollen. Plötsligt är vi ovanför ett stort hav och dyker ner i ett ljusblått dunkel. På botten är det gamla ruiner, pelare och en stor staty med ett trasigt ansikte. Jag ser en glaskupol på botten där jag står och tittar upp på mig själv. (7)

Cristine
2015-05-06 10:18
#6

Kul att jag inte är ensam  om dessa underliga drömmar

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Upp till toppen
Annons: