Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 3179 ggr
[kajmal"]1
4/16/15, 6:41 AM

besök!

har varit upptagen en vecka. portarna är öppna. har besök från parallelvärlden sedan i fredags. vi sitter och jobbar nästan dygnet runt, som kontrollpunkter använder vi de tre skeppen ovan huset för ett par veckor sedan

Annons:
[VSK]
4/16/15, 7:48 AM
#1

Häftigt.. Du får gärna fota och dela med dig.

[kajmal"]1
4/16/15, 9:12 AM
#2

dom är inte synnliga i vår värld , dom är andlig.  jag kan bara höra och prata med dom,  och känna fysiska beröringar . ledaren heter  albert

[VSK]
4/16/15, 9:21 AM
#3

Du kan väl prova spela in EVP då?

Marr
4/16/15, 9:30 AM
#4

Intressant Kajmal. Undrar vad som blir av det här? Du får gärna fortsätta hålla oss uppdaterade.😎

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[kajmal"]1
4/16/15, 10:09 AM
#5

# vill nog inte ha på band det vi talar om.

[kajmal"]1
4/23/15, 8:53 AM
#6

de är från en parallelvärd skriver jag, men de är i tidsdimmensionen, så de kan gå vart de vill. de har konstgjorda biologiska kroppar, och lever i stort sett hur länge som helst, eftersom de flyttar över sitt medvetande till en ny kropp, de flesta är människolika som nordic aliens.. de behöver vatten, de har en ranson på 3 liter dag/person. vi har mycket vatten på jorden, men det är för förorenat för dem, jag gav dem ett förslag om glaciärer. de skulle undersöka möjligheterna att destillera glaciär vatten,(istiden var för 10 000 år sedan, före föroreningarna)

Annons:
[kajmal"]1
4/23/15, 9:04 AM
#7

de är intresserade av björndjuret. som vi har skickat upp i rymden och överlevde kosmisk strålning, de har inte träffat på nåt liknande,  reptiler är människors fantasi säger de .deras första besök på jorden var på 18 00 talet

Ghosthunter
4/23/15, 9:59 PM
#8

Väldigt intressant, kajmal. Fortsätt gärna att rapportera. Står de 3 skeppen still stationärt över huset?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[kajmal"]1
4/24/15, 4:40 AM
#9

vet ej i så fall ej synligt

[kajmal"]1
4/25/15, 7:09 AM
#10

några lustiga kommentarer av en av tjejerna…

"jag beundrar dej"    ………." har du löss?"

Marr
4/25/15, 8:23 AM
#11

Hahahaha vad kul och rart sagt. Du verkar inte ha långtråkigt i alla fall Kajmal.😃

"Du får gärna komma och undersöka det om du tillåter att jag får ta ett foto på dig eller åtminstone din/er farkost". Skulle jag svarat…eller kanske inte förresten.

Om jag fick möjlighet till konversation så skulle jag ha massor av frågor. Eller så skulle jag bara bli alldeles paff och stum. 

Fast det verkar ju som det finns lite humor där också från denna parallella världs innevånare. Om nu humor är för dom som för oss…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
4/25/15, 4:35 PM
#12

Hahaha….har du löss😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Zachapacka]
4/25/15, 6:27 PM
#13

Så de har kön precis som vi? Tjejer och killar alltså🙂

Annons:
white lady
4/25/15, 6:49 PM
#14

Snacka om att jag blir avundsjuk på dig Kajmal"

Ja inte för att du har löss, utan dina kontakter ( *_* )

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

alicia80
4/26/15, 9:45 AM
#15

Härligt!! 😊 Vad svarade duförresten angående de dem sa om reptilerna? Du har väl själv träffat en reptil ?

[kajmal"]1
4/26/15, 10:30 AM
#16

har hört röster som pratat om reptiler, men har aldrig sett någon varken fysiskt andligt eller i visioner

[Lummer]
1/8/16, 5:57 PM
#17

Undrar vad löss betyder ? Kanske något slang för en possitiv egenskap får man väl hoppas:) Har en fråga som väl är ot men. Har dom sagt något om våra HARP och chemtrail experiment? Skadas dom av signalerna?

[kajmal"]1
1/8/16, 6:02 PM
#18

dom har sagt att chemtrail, bara är avgaser

Ghosthunter
1/8/16, 6:09 PM
#19

menar du naturliga avgaser som planen spyr ut helt enkelt?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Lummer]
1/8/16, 6:12 PM
#20

Men det kan väl aldrig vara bra för någon i vilken dimension man än är i? Min man hittade ett klipp på Youtube för några år sedan . Det var från norge och visade en jättestor ljusblixt från en harp anläggning rätt upp i rymden. När han skulle visa mig klippet bara några minuter senare var nästan allt borttaget. ..Hoppas ju att de kan skydda sina farkoster från sånt menar jag

Annons:
[Lummer]
1/9/16, 4:16 PM
#21

19 jag menade inte contrails iaf jag menade just chemtrails

Upp till toppen
Annons: