Framtiden -2012 och efter

Jade Helm 15 - Illuminati militäroperation

2015-04-06 01:18 #0 av: Huygens

USAs militär planerar en enorm militäroperation kallad Jade Helm 15. Som historisk referens har vi Able Danger och liknande operationer inför falskflaggan 911.

En översikt av Jade Helm 15 ges av denna amerikanska kvinnan i detta videoklipp. Ett antal av USAs delstater ska fungera som fiender som militären ska "anfalla" i övningen. Jade Helm 15 ska pågå i ca 3 månader och befolkningen ska vänjas vid närvaron av soldater på gatorna.

Det känns betryggande att USAs militär varnar för att vissa deltagare i Jade Helm 15, möjligen beväpnade, kan upplevas utföra "misstänkta aktiviteter" som kan skrämma befolkningen, som del av militärövningen.

Jag upplever att Jade Helm 15 har koppling till både FEMA, Agenda 21 och saker här i Europa som militäranläggningen i Schnöggersburg i Tyskland.

Jag undrar vad som kommer hända.

Anmäl
2015-04-07 00:29 #1 av: Cristine

Tycke r väldigt synd om amerikanska folket!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-04-07 09:13 #2 av: Gahella

Det gör jag med, men tror samtidigt att det är en mening på så sätt att de måste ruskas till liv igen då de i alla fall mina ögon är helt hjärntvättade.

Det finns många vakna och kreativa där också, men hela systemet gåt ut på att hålla människor i total omedvetenhet. Hörde att det endast är 7% av dem som har pass, och då har man inte sett mycket utanför deras egna gränser precis.

Anmäl
2015-06-29 22:26 #3 av: Huygens

Tydligen har Illuminatiföretaget Walmart ett starkt samarbete med DHS. Walmart stängde överraskande 5 stormarknader 2015-04-13 samtidigt som Jade Helms första övningar inleddes. Info finns i slutet av detta videoklipp.

Anmäl
2015-06-30 00:11 #4 av: m2studio

Men chansen att överleva i USA är mycket mera än i Europa i verklighet.

Anmäl
2015-06-30 06:58 #5 av: Marr

Ja jag lider också med det amerikanska folket. Som du säger Gahella så tänker jag också... så kanske det är helt i sin ordning. Det skakar rejält där nu.

Alex Jones

https://www.youtube.com/watch?v=pnGl8Nz0oLE

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-07-03 10:42 #6 av: Hukanson

Intressant video om hur kineserna ser på Illuminati

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-07-03 12:51 #7 av: mulac

Intressant!

Anmäl
2015-07-03 13:02 #8 av: mulac

Såg just nu att det pratas om Jade Helm etc. på ISS  sida också!!

Vad händer?

Anmäl
2015-07-03 13:03 #9 av: Huygens

#8 Skulle du kunna utveckla det lite? Jag tror inte att så många har tid eller möjlighet att kolla upp alla detaljer.

Anmäl
2015-07-03 21:23 #10 av: mulac

Kanske inget, men jag har följt med i många år och de som chattade på ISS hemsida så verkade oroliga för vad som är på gång.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.