Annons:
Etikettframtiden
Läst 1323 ggr
Cristine
2015-04-04 08:21

Den verkliga historien har avslöjats.

Hundratals lärda män kommer att avslöja historien och åtgärda med bara sanningen.

2012 var slutet av Maya cykeln

År-13  var noll

-14 Var året 1

-15  är år 2

Det är året för den röda solen månen, och högsta helandet händer i april och september månader.

Nu i april med fullmånen kommer en ström av kärlek och medkänsla från kosmos till de fattiga i hjärtat. I lagen om kosmos  finns det  inget straff, det är något som kommer från de fattiga i hjärtat som regerade fram till nu.

Den energiströmmen varar fram till juli 25, när året Maya 1 slutar och börjar år 2 tusen år nr 2 av Maya. Dualiteten kommer i equilibrio.equilbriot kommer från  kvinnors kreativitet  och mannens vilja. Mannen som nu kommer att vara i bakgrunden

Det är ur synk spiral tiden för Maya. Vad som har upplevts hittills är inte demokrati utan kleptokrati.

Nu ska struktureras en ny kultur och en ny societet..Estagnacion kärlek. Öst och väst kommer att vara nära varandra, kommer en enorm förändring i strukturen .Kina ..Indien kommer att lära mycket av oss och vi av dem, särskilt relegionen

Politiken, Samhället kyrkan, alla ledare.. kommer försiktigt att vakna upp och alla giriga kommer med tiden att

försvinna

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
m2studio
2015-04-04 17:18
#1

Vilken fina meddelande från nära framtid. Fint faktiskt. 

Jag hoppas på detta att hända.

Tack Cristine.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Farwuq
2015-04-04 18:00
#2

👍

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Gahella
2015-04-04 21:58
#3

Låter jättebra och hoppas det stämmer.

Du har ingen länk till om man vill läsa er?

Cristine
2015-04-04 23:44
#4

Här är en!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: