Annons:
Etikettupplevelser
Läst 3789 ggr
Amon
2015-03-24 23:42

DNA - spiral (?) på himlen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Hej!

I kväll vid 18 - tiden när jag var ute  - så såg jag denna figur på himlen i väster. Den syns nog inte så bra på kortet - eftersom kameran är ganska enkel.

Men i verkligheten var den mycket tydligare - och den såg ut som en kort DNA - spiral som slingrade sig lodrätt ner mot ett moln. Man kunde också i överkanten se flera horisontella och parallella mindre linjer mellan de slingrande vertikala linjerna - precis som i en riktig DNA - spiral som håller på att dela sej.. 😮

Jag hade redan sett den här strängen tidigare vid 16.30 - tiden. Då såg den ut som en tjock vertikal navelsträng - även då mellan ett par moln. Den fanns alltså kvar på himlen i minst 1½ timme - och senare glesade den ut sej till formen av en DNA - spiral - som sagt. 

Ni tycker säkert jag har livlig fantasi - men det fanns faktiskt fler som såg detta och tyckte det var märkligt!

VSK - du är ju bra på att mörka och förtydliga bilder - kanske det skulle kunna hjälpa på denna?

Annons:
[VSK]
2015-03-25 04:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vet ej vilken av bilderna eller hur du vill ha resultatet men jag gjorde så som jag tror du vill.

Cristine
2015-03-25 08:57
#2

#1  Ha ha , jasså du hann före!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
2015-03-25 09:00
#3

🎧

😃

Marr
2015-03-25 09:15
#4

Oj Amon! Sådant har man ju sett på tuben bara förut. Intressant!🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Magi-cat
2015-03-25 09:58
#5

Häftigt! Har för mig att sådana moln varit uppe till diskussion förut, men kul att du sett ett med egna ögon, Amon!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Amon
2015-03-25 11:38
#6

Jättebra VSK - TusenTack! 🌺

Nu syns den mycket tydligare! Ja - visst är den häftig! 👍

Jag tror att den från början var ett spår (chemtrail) från ett flygplan - men det är ju konstigt att den hängde kvar så länge i luften! 😮

Annons:
[VSK]
2015-03-25 11:41
#7

🙂

maria-svensson
2015-03-25 15:39
#8

Aha, ett dna spår efter chemtrails, nu är det bara att analysera.. Hahaha. Snygg bild

ANAKIN SKYWALKER -X22

Upp till toppen
Annons: