Off Topic - Utanför ämnet

Tack vare m2studio..

2015-03-21 14:06 #0 av: Cristine

kom jag till denna video..man behöver inte förstå vad Ayahtollan säger det förstår man på ansiktsuttrucken på mannen som sitter framför.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-03-21 14:18 #1 av: Marr

Hahaha ursäkta jag skrattar... för det passar sig säkert inte, men han ser ju för skön ut med sina ansiktsuttryck.Skrattar

Jag fattar inte ett jota, tyvärr finns ju inte ens översättning på kommentarerna. Där kan man ju annars få lite ledtrådar vad det pratas om.Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-03-21 14:28 #2 av: Cristine

Ja verkligen talande,....... inget för våra öron skulle jag tro

Anmäl
2015-03-21 14:30 #3 av: Marr

Hehehe jaa, nä det är nog lika bra att inte förstå.Skämtar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-03-21 15:26 #4 av: white lady

Vi har alla sett eller hört talas om videon där IS bränner en stridspilot från Jordanien levande. Muslimer och Imamer i Sverige och världen över har då hävdat att detta har inget med den sanna Islam att göra.
Broder Rashid, ex-muslim och doktorand i Islam, refererar i denna video till suror i Koranen sunnan och haditherna samt även profeten Muhammeds och hans anhängare handlingar.
Det IS gör idag har redan skett. IS gör på samma sätt som Muhammed redan har gjort. De följer Islams påbud och går i Muhammeds fotspår. 
Tyvärr är videon på arabiska. Jag hoppas på en snar översättning men bland mina vänner finns många som kan intyga att det Broder Rashid säger är inget påhittat.
Han uppmanar bland annat muslimer att sluta ljuga om vad Islam uppmanar till. Sluta påstå att Islam är fredens religion när den skoningslöst vill straffa de otrogna och även muslimer som begått brott mot Islam öga för öga, tand för tand.

https://www.youtube.com/watch?v=lq-le5SESZc&feature=youtu.be

Anmäl
2015-03-21 15:57 #5 av: Cristine

Här har vi honom igen

http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/samhalle-och-politik/utrikes/article69653.ab

Anmäl
2015-03-21 21:42 #6 av: m2studio

Tack Cristine.

Angående Video n:

Killen som sender Mula filmen var en av Irans TV profil som flydde och bo sätter sig i USA LA. Jag kan översätta vad Mulan säger men ni kommer att tugga Golvet av skratt, därför killen spelar så förvånad.

Mulan pratar om vidskepelse om Immar från ca 1000 år sedan från tills nu som har kontakt med GUDS andra hands personer exempel och mm.

Bara skit snack om om om igen och befolkningen som lyssnar på honom är båda dumma och hjärntvättat från 1979 Iran rejim ändringen. 

Anmäl