E.T. / Utomjordiska raser

Et Videos

2015-03-19 15:19 #0 av: [brinker]

Tänkte att vi kan lägga upp klipp i denna tråden som vi tror kan vara äkta Et's och få varandras åsikter och kunskaper om klippen.

Anmäl
2015-03-19 15:20 #1 av: [brinker]

Jag tycker självaste klippet ser äkta ut. Men pga dålig kvalité samt att utomjordingen är svår att se så vette sjutton, men... stor chans till att vara äkta gissar jag på.

Anmäl
2015-03-19 15:33 #2 av: [brinker]

The videos from Ivan0135 on youtube must be the ones I consider real. It would take much evidence (not words) to proof to me that they are fake.

I have seen aliens like that with those clothes, first time I ever saw skinny Bob I literally cried because it became such a chock for me.

Anmäl
2015-03-19 15:34 #3 av: [brinker]

The video of Skinny Bob.

Anmäl
2015-03-19 18:14 #4 av: m2studio

Jag tror alla 3 video är äkta.

Anmäl
2015-03-20 13:56 #5 av: [brinker]

Denna videon har jag aldrig sett förr, första gången jag såg den nu idag nyss. Fejk lr inte är svårt att säga, till största del ser den äkta ut men när alla är i huset tycker jag de ser lite lustiga ut... men vem vet.

Måste titta en gång till. Funderar

Anmäl
2015-03-20 14:35 #6 av: [brinker]

Ang #5 video klipp så har jag läst runt lite, verkar som att det finns 2 (3) versioner, den första 1989 som folk säger är äkta, vet ej om det är den jag addade här, sedan var det en remake i början/mitten av 90-talet och nu har de ju gjort en film Abduction eller vad den hette, tyckte jag kände igen det.

Hur som, vissa säger att det är samma director till alla filmerna medans vissa hävdar att den första videon från 1989 är äkta.

Anmäl
2015-03-20 15:08 #7 av: Huygens

En händelse som fått mej att fundera är intervjun på S4 av EBE 4 (?). En mänsklig telepat kontaktar alien och utför ett förhör av alien. Plötsligt verkar alien få problem, kanske svårigheter att andas.

Jag undrar om den mänskliga telepaten får alltför djup kontakt med alien och andra aliens stänger av förbindelsen. Det finns fler möjligheter förstås. Förgiftning eller att alien stängs av med fjärrkontroll av ett chip är möjligheter.

En amerikansk fd agent tillhandahöll en tejp med inspelningen av förhöret. Jag tror hela förhöret finns här, halvägs in i dokumentären.

Edit: Här finns en variant på vad agenten Victor säger om EBE 4.

Anmäl
2015-03-20 17:28 #8 av: m2studio

#5 av: brinker

När "Aliens" kommer in i är liksom barn promenerar som de blev tillsäga.

Anmäl
2015-03-20 17:53 #9 av: [brinker]

Jag håller med dig #8 Tror den är fejk tyvärr. 

Anmäl
2015-03-20 20:04 #10 av: Marr

#8 Ja det varken ser eller känns äkta. Sen tänker jag hur det här har filmats...filmaren borde ju också springa omkring hysteriskt eller flämta lite... med ett något uns av darr på kameran åtminstone. Det här ser mer ut som en dålig B-film.

Skinny Bob tror jag mer på i såfall...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.