Galaktiska Civilisationer/raser

Obama talar om area 51 ufo...

2015-03-14 17:48 #0 av: [kajmal"]1

http://www.openminds.tv/obama-talks-area-51-ufos-and-aliens-with-jimmy-kimmel/32582

Anmäl
2015-03-14 18:01 #1 av: [kajmal"]1

han skämtar inte när han säger att alien controll oss

följer alla obamas presskonferenser,.  arbetar mentalt med både obama och kerry

när jag sänder "extraterristrals!  hostar de alltid till och reagerar på mina alienkontakter, så gör de flesta politiker som putin. cameron. m.f.

netanyau i israel är extra känslig för påverkan,  genom deras religonhistoria på aliens

Anmäl
2015-03-14 18:31 #2 av: [kajmal"]1

http://news.yahoo.com/outgoing-obama-adviser-john-podesta-s-biggest-regret-of-2014--keeping-america-in-the-dark-about-ufos-234149498.html

Anmäl
2015-03-14 18:33 #3 av: m2studio

USA president låter ej någon intervjua honom som inte står på deras sidan. 

Anmäl
2015-03-14 20:09 #4 av: [kajmal"]1

väldigt vilket modeord "transpirent" det blivit
i usa.s politik
hörde en reporter häromdan fråga var det kom ifrån
ps. jobbar det vill säga använder denna varelse mentalt i världens politik.

Anmäl
2015-03-15 10:10 #5 av: [brinker]

Uomjordlingar kontrollerar inte mänskligheten eller denna planeten. Vi har tillåtet en liten procent människor kontrollera över majoriteten av mänskligheten, allt hemskt i världen är pga oss och ingen annan.

Däremot har vissa "myndigheter"/presidenter gjort avtal med vissa et's samt att de döljer sanningen från mänskligheten då makt och pengar kommer på spel om sanningen kommer ut.

Anmäl
2015-03-15 10:14 #6 av: [brinker]

Dock den sista kommentaren av Obama var ju lite avslöjande ;)

- That is what we are instructed to say -

Det var kommentaren han sa om Bill Clintons kommentar.

Hahahahaaha!

Anmäl
2015-03-16 09:05 #7 av: [kajmal"]1

l#5  fel aliens kontrollerar det mänskliga kollektiva medvetandet, som politikerna är i toppen av.

Anmäl
2015-03-16 09:17 #8 av: [kajmal"]1

https://ufonat.wordpress.com/tag/medvetandet-kosmiskt-manskligt-ljusar/

jag är en del av det kosmiska medvetandet, genom mina alien-kontakter-därför vet jag hur det mänskliga kollektiva medvetandet arbetar

Anmäl
2015-03-16 10:06 #9 av: [kajmal"]1

jag är en "sändare" jag kan styra människors medvetande, men är stängd för att ta emo  t      från levande människor däremot andar och aliens dimmensionsvarelser, går mycket bra

Anmäl
2015-03-16 10:12 #10 av: [brinker]

ok.

Anmäl
2015-03-19 09:55 #11 av: [kajmal"]1

Varför är UFO upplevelser konstiga?

Översättning av Joseph Burkes MD Postat April 30, 2014 I Alien , Conscienceness , ET Kontakt , ET Intelligence .

Möjliga orsaker till att utomjordingarna fabricerar upplevelser som gör vittnena till åtlöje.

Kontakt scenario: Ett UFO vittne rapporterar konstiga hemsökelser av icke-mänskliga varelser. Även i en dröm liknande tillstånd hon tror att hon upprepas tas genom väggen i hennes sovrum och flyter in i ett UFO.

Vad är syftet med de höga egendomlighet aspekter av kontakt upplevelsen?

Enligt UFO forskaren Dr Jacques Vallee är den bisarra karaktären hos många kontakter ha ett antal viktiga syften.

Först av allt utomjordingen "väsendet" visar oss att UFO intelligens är helt annorlunda än oss. De beter sig som om reglerna för tid och rum, orsak och verkan inte är normala när vi möter ET. De är så konstigt att de inte verkar vara från en annan planet, utan från "en annan dimension."

Vallee hävdar att UFO intelligens introducerar medvetet många absurda inslag i kontakt händelser och som har en iscensatt verklighet.

Ett direkt resultat av denna typ av denna absurda teater är att myndigheterna, media, statliga och akademiska att förlöjligar kontakt upplevelserna. Om detta är en medveten strategi från utomjordingarna vad annars kan syftet vara?

Dr Jacques Vallee föreslog nästan 40 år sedan som ett syfte kan vara att låta våra ledare att lätt avfärda rapporter om kontakt. Medan samtidigt dessa till synes absurda händelser ha en djupgående inverkan inte bara på personer som håller på att kontaktas utan också strax under ytan av vår medvetenhet, de har en kraftfull effekt på vårt kollektiva medvetande.

Sakta över en tid kan det förändra våra befintliga trossystem. Syftet med UFOn kanske inte att besöka vår planet, utan snarare för att omvandla mänskliga medvetandet!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.