Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 3500 ggr
m2studio
2015-03-14 00:09

Liknande människa som du!!??

Vem har hört eller har sett en annan människa precis som sig själv?

Har du hört att en bekant påstå att har sett dig eller en liknande person liknande dig annat stället?

Har du hört att någon säga att du var på en annat plats och bekante n påstår att jag är 100% säkert att det var du?

Värst…….

Har någon av er hört att en bekant eller kompis påstå att har pratat med dig eller träffat dig i en annat plats fäst det inte var du?

Om svaret är JA, hur man kan förklara detta?

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
m2studio
2015-03-14 00:11
#1

Jag ska berätta en sant och intressant history som har hänt fast ett kort tag efter eran synpunk.

Tack

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

m2studio
2015-03-14 00:17
#2

Vad tycker ni?

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

[bat]
2015-03-14 00:36
#3

Varit med om att flera tror sig sett en på stan, fastän man inte varit där. Men tror det hör lite med ignorans och bara ser nån som liknar en, men inte sätter större vikt på det och därmed antar.

[Torpedtass]
2015-03-14 00:47
#4

Aldrig hänt mig men jag har däremot problem när det kommer till min mans jobb, han har en kollega som är rena spegelbilden av han själv i alla fall utseendemässigt vilket är väldigt kusligt ibland.

[Vikning a ängel]
2015-03-14 17:54
#5

Jag har mött personer som ser precis ut som jag, både astrala och fysiska. Det är vad jag kallar kloner. Det finns eteriska kloner och fysiska kloner. Sedan finns det säkert människor som bara liknar en med och det finns parallela själv till en själv m,en de ser inte ofta ut som man själv utan har varierande åldrar och kön, men man vet i själen att deta är 'jag'.

m2studio
2015-03-14 18:43
#6

Min kompis träffat sin dubbelgångare i en bar i Spain som hade samma jobb som honom d.v.s guldsmed. Tog bilder av honom och dem var 100% som tvillingar med samma smak och tanke och ideolog y om livet. Han var med honom i 5 dagar och plötsligt kille från Spain försvann spårlöst. Ingen på jobb och grannar sett honom efteråt. Han hade samma blodgrupp också.

Jag har sett bilderna och vi pratat om detta i veckor.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
[kajmal"]1
2015-03-14 19:11
#7

mina danska vänner fotade en kopia av mej i italien:

m2studio
2015-03-15 00:18
#8

wow, vad tror du att det kan bror på?

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Sanyara
2015-03-15 01:43
#9

Jag har inte kollat filmen än som du har lagt ut. Den kanske ger lite svar på vad det är du har i åtanke. Men, tyvärr så har jag en dubbelgångare, verkar vara en exakt kopia av mig utseendemässigt. Jag har själv aldrig stött på henne. Vi bor i samma stad. (Jag är inflyttad.) Det har gett mig mycket stora och svåra problem i några decennier, tyvärr:( Det är både mycket otrevlig och obehagligt alla de negativa situationerna som jag har råkat ut för pga detta/henne.

Be the change you wan´t for the world.

m2studio
2015-03-15 02:46
#10

Jag själv inte har något åtanke utan jag söker lite mer svar att hur kan detta hända.

Är vi produktion eller klon ade eller annat? vad än det heter! eller varför händer sådan otäcka saker som exempel ditt fall och min kompis fall.

Jag har sett en bild i en video som andra folk som har filmat i USA och en person ser ut som mig i 100% och denna familj vet ej vem killen var utan dem filmat av sig själva och den kille var i bakgrund i mycket skärp läge och jag måste se filmen när jag var på besök hos en denna familj.

Killen som var jag hade 90% samma kropps byggd som mig själv också och nästan samma klädsmak. Killen tittade i kameran och ler för tre sekunder och gick.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Upp till toppen
Annons: