Utomjordiskt

Alien's body found in Iran!

2015-03-10 21:19 #0 av: m2studio

Alien's body found in Iran!

Link:

https://www.youtube.com/watch?v=KYZgKqT2sSU

Anmäl
2015-03-10 21:25 #1 av: lollynonna

Vad coolt! Men jag tycker mer att det ser ut som ett missbildat foster eller något...

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Anmäl
2015-03-10 21:26 #2 av: 72mm

Praktiskt att de är så små att man kan tillverka dem i en 3D-skrivare. Skrattar

Friskt kopplat är hälften brunnet!

Anmäl
2015-03-10 21:32 #3 av: m2studio

Ni vet att Iran lämnar inget till andra länder och andra journalister inte kan se eller få se sådana saker.

Anmäl
2015-03-10 21:44 #4 av: lollynonna

#3 Vadå? Så inget i Iran kan man se typ?

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Anmäl
2015-03-10 22:02 #5 av: m2studio

Nej,  dem Mulorna är så dumma.

Anmäl
2015-03-10 22:06 #6 av: lollynonna

#5 men hur kommer då denna videon sig? Om man inte får se något från Iran alltså^^

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Anmäl
2015-03-10 22:39 #7 av: m2studio

Det finns massa med video som privat personer har tagit innan regeringen tar över hittade grejer. men dem lägger upp efter ett bra tag för att inte blir igen känd av regeringen.

Anmäl
2015-03-10 22:49 #8 av: [brinker]

Så svårt, men jag väljer att tro det e ett foster. Kan de aldrig visa en levande et... Alltid e de mumifierade eller döda som gummi dockor.

Anmäl
2015-03-10 23:04 #9 av: m2studio

Jag säger inte att det är Aliens utan bara lade upp videon. Alla får tror på vad som helst. Men det finns några korta video som om jag lägger upp så kommer ni och säga dem är fejk för att ni har aldrig såg sådan filmer. Men ni känner inte världen alla befolkningar och deras tro, så ni får tro vad ni vill men det finns folk som har hittat saker och ting i olika del av mellan östen som ni inte kommer att förstå eller acceptera, så som små folk som är korta som en penna, levande och folk fängslar dem i små boxar och matar dem med sin egen mat och avslöjar ej för allmänheten utan bara för några få kompisar som är 100% pålitliga att inte avslöjar. det var ett exempel. Jag vill inte tala om vad jag själv har sett in i Iran men tror inte att ni vet allt i sådan kategori.

Anmäl
2015-03-10 23:11 #10 av: m2studio

Det är missbildade barn i Iran.

Anmäl
2015-03-11 06:26 #11 av: Marr

Jag tycker den är söt som ett alienfoster av typ Grey.

Det är ju inte första gången man hittat sådant här. Det har ju skett fler gånger runt vår jord. Sen att det ska vara så hemligt och tystas ner eller dementeras...det är ju ett allt för vanligt fenomen. Vare sig det är från Iran, Mexico eller annat land.

Det är för väl att det finns människor som kan informera. Sen får man väl fundera på äktheten...kan varken säga bu eller bä om det man själv inte sett med egna ögon.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-03-11 16:03 #12 av: lollynonna

#10 Det var lite läskigt... Men är det hjärnan som är på huvudet? Borde den inte vara död då?:0

// Linah 

SolGerbilsidanSol

Anmäl
2015-03-11 21:21 #13 av: m2studio

Barnen dog efter några timmar.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.