Annons:
Etikettnyheter
Läst 1575 ggr
Gahella
2/27/15, 10:18 AM

Lyckades inte få regering att frisläppa Ufo-arkiv

I januari meddelade Obamas rådgivare John Podesta att han lämnar Vita Huset för att leda Hillary Clintons presidentvalskampanj under 2016. Den 13 februari samma dag som Podesta lämnade Vita Huset tvittrade Podesta att hans största misslyckande under sin tid i regeringen var att han inte lyckades få Vita Huset att offentliggöra fakta om UFO fenomenet. Flera populära anglosaxiska medier nappade på nyheten.

Text: Torbjörn Sassersson | Porträttfoto: John Podesta Twitter-sida

John Podesta har under en längre tid gett sitt stöd till försök att få den amerikanska regeringen att följa andra länder initiativ att frisläppa dokumentation av UFO-fenomenet, men så länge som USA inte agerar förblir fenomenet höljt i ett dunkel eftersom USA ”bestämmer” i världen, resonerar experter.

Podesta argumenterar att det är dags att offentliggöra arkiven. Han menar att allmänheten klarar av sanningen och för att det helt enkelt är lagligt nödvändigt (se Podestas uttalande i video nedan).

http://newsvoice.se/2015/02/15/obamas-fd-radgivare-john-podesta-mitt-storsta-misstag-var-att-inte-lyckas-fa-regeringen-frislappa-ufo-arkiv/

Annons:
Marr
2/27/15, 10:58 AM
#1

Se där ja…vi kanske närmar oss en disclosure trots allt? Synd att jag knappt hunnit vara vid datorn på flera dar. Ska kolla det här Gahella ikväll när jag kommer hem igen och se lite vad Podesta sagt mer om ämnet.

Tack för länken!🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: