Annons:
Etikettfrågor
Läst 2907 ggr
[Stockholmsbruden]
2015-02-15 12:01

Finns det annat intelligent liv i rymden?

Sång här är så spännande, vad tror ni? De kanske är supersmarta eller osynliga? Har ni sätt dom?

  • Redigerat 2022-07-17 00:06 av [Tismon]
Annons:
Farwuq
2015-02-15 12:07
#1

Det finns nog lite av varje där ute.
Både dumma och snälla.
Om jag sett dem? I så fall har de varit "förklädda".

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[brinker]
2015-02-15 14:06
#2

Ja det finns, "goda och onda" beroende på hur man vill se på det.

I vaket tillstånd har jag sett några st olika. Ytterst sällsynt dock.

[Stockholmsbruden]
2015-02-15 15:31
#3

#2 Vill du berätta om det du sätt? Låter mycket intressant

[brinker]
2015-02-15 18:28
#4

När jag var ca 12 såg jag först ett flygande äggliknande tefat utanför vårat fönster(5.e våningen) den gjorde ifrån sig ett pulserande ljud och tiden saktades ner, jag kunde bara röra ögonen, jag hörde verkligen hur allt saktades ner, sedan poof allt normalt och ufot borta.

Samma natt stötte jag på 2 små varelser när jag skulle på toa. För att göra det kort:

Krockade med en varelse i hallen, mitt i hallen, jag var ca 157 då å huvudet på den var strax under mitt, iskall till känsla och nästan som orm skin eller sådana skinnsoffor men kallt som en isbit, dock är jag 98% säker på att jag såg dem ha en dräkt på sig! Jag fick panik när jag kom till huvudet och prang in till mitt rum, låste dörren och satte mig med knäna upp i ansiktet i sängen. Hör dem gå mot min dörr, nu säger jag hörde för att de gjorde falska ljud, lät som om det var en jätte utanför, dunst dunst dunst, självklart att de inte var så tunga, tror de försökte skrämma mig. De stannade utanför min dörr, sä ÄCKLIGT sista steget tog stopp utanför min dörr, jag slängde över täcket, minns inget mer.

För några år sedan en vit et, interdimensionel, jag hade sett denna i en väldigt udda dröm några månader bak men tagit det som en dröm, dock denna natten hade jag en natt utan dröm, vaknade mitt i natten för att vända mej, öppnar ögonen och ser denna vita et vid mina ben brevid min säng, jag reser upp mitt huvud och som chock hämtar luft, gaspar, han vänder på sitt huvud och tittar på mig, armen svajar lite sedan försvinner han poof.

En annan var en människoliknande, vaknade under natten och ser honom vid fotändan vid min säng, telepatiskt "säger" han att det är ingen fara och inget att vara rädd för, blunda, somna om. På nåt sätt tror jag han tvingade in mig till att somna om för jag kämpade verkligen emot. Flint, normal höjd för en man, mandelformade ögon, normalt ansikte. Kan säga att mina hundar sov nedanför mig men de snarkade på under allt detta.

Dessa tre har jag varit klarvakna och sett, sedan haft andra grejer dåra men då kommer vi in i astralt/obe och "drömmar", meditationer osv vilket alla inte har accepterat än. Tog mig över ett år innan jag kunde acceptera det och fasiken vad jag har bråkat med mig själv inombords. Ens verklighet vänds upp o ner när man inser hur multidimensionalt allt verkligen är.

Hade jag aldrigt sett dem fejs mot fejs klarvaken hade jag aldrig trott på detta, plus att när jag för första gången stötte på dem trodde jag inte äns på et's och ufon… Men den dagen ändrades allt.

[Stockholmsbruden]
2015-02-15 19:06
#5

#4 Gud vad spännande! Låter helt magiskt!!

[brinker]
2015-02-15 19:16
#6

Eh, ja kanske… men kan tala om att jag var livrädd som 12 åring och levde i total skräck i 14 år + att inte ha någon som trodde på mig, gjorde att jag stängde av mig helt, höll rädslan inombords.

Men nu har jag kommit över det, nu vet jag bättre =)

Annons:
[Hukanson]
2015-02-15 21:02
#7

Att du kan se och kommunicera med dem verkar betyda att de kan använda dig som referens på något sätt, troligtvis helt fredligt och ofarligt, de försätter dig i sömn att du inte skall vara rädd. Medans de håller koll på din miljö då. De är nog litet nyfikna de där. Du drömmer om dem innan du träffar dem i 3Dverkligheten, det betyder nog att du känner dem mer än du vet.

[brinker]
2015-02-15 21:38
#8

#7 Mycket riktigt om vad du skriver. 🙂

Marr
2015-02-16 11:21
#9

Jag har aldrig upplevt som besökarna är farliga på något sätt. Antagligen bryr dom sig inte om mig trots att jag sett dom.

Fast när dom hängde över grannens hustak och en av dom grejade på taket, så var det ett motstånd när man skulle gå ut genom ytterdörren. Luften nära sprakade av elektricitet både inne & ute. Väldigt mycket dimensionsknas skedde samtidigt, under 2 dygn.

Hemskt intressant det du berättar Brinker och är glad att du delger oss dina upplevelser. Tack Brinker!🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: