Utomjordiskt

The Shah of Iran Exposes The Illuminati

2015-02-14 12:38 #0 av: m2studio

The Shah of Iran Exposes The Illuminati

link:
https://www.youtube.com/watch?v=3fnaFN-YsGA

Anmäl
2015-02-15 10:43 #1 av: [kajmal"]1

mycket väl medveten om schaen av iran, visste han skulle dö . det var det första beviset för min förmåga

citat min bok.....-I så fall kan det förklara ungefär trettion år av mitt liv, jag är nog inte sjuklig som jag blivit stämplad för och vilket jag själv är väldigt medveten om. Utan jag haft och fått en del övernaturliga egenskaper. Jag är mycket väl medveten om hur andra människor reagerar, tycker och tänker. Jag lämnar bara ett exempel: Mr George Bush var i en valdebatt mot en konkurerande politiker inför sin sista presidentsperiod. Han går fram till talarstolen och säger: – It is a guy. Jag använder Palien då och han får inte prata om detta och säger då: – Never mind, och går sakta tillbaka till sitt podium. Detta skriver jag bara för framtida historia. Första gången jag var säker på min förmåga, fastän den hade funnits sen jag var liten, var när Shahen av Iran dog. Då var jag säker och visste vad jag kunde. Hur mitt liv slutar vet ja inte, om det är på jorden eller nån annanstans. Amen De mörka makterna kommer en natt. Jag hör dem i mitt inre öra ute på gården: – En Kuwai, en Kuwai är lös! Jag vet inte vad de menar. slut citat

det var så länge sedan minns inte mycket, men höll på med mind controll av revuluationen!

Anmäl
2015-02-15 11:39 #2 av: m2studio

Det var roligt och höra för en som kände SHAH. Tack

Anmäl
2015-02-15 12:19 #3 av: Farwuq

Han gick bort 1980 om jag inte missminner mig.
Efter honom öppnades avgrunden för Iran m.fl.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.