Utomjordiskt

kolla på CHAPTER 10

2015-02-14 11:58 #0 av: m2studio

Link:

https://www.youtube.com/watch?v=XzWGsO0F3b8

Anmäl
2015-02-14 15:33 #1 av: Marr

Fantastiske Phil Schneider...ja han talar bl.a. om bekanta och vänner som blivit "mördade" för att dom sagt för mycket. Sen gick han själv samma öde till mötes. Tack Phil Schneider för ditt arbete att försöka väcka människor. Vi är många som hört dig...

Jag tycker man ska titta på allt om man har tid.

Tack M2studio för att du tar upp denne gentleman!Blomma

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-02-14 21:48 #2 av: Marr

Fyller på lite mer i din tråd M2studio, om skuggregering, Dulce Base, Phil Schneider & hans medarbetare. Intressant video.

https://www.youtube.com/watch?v=liqh8yRwtbo

Anmäl
2015-02-15 11:38 #3 av: m2studio

vad fint tack

Anmäl
2015-02-15 12:54 #4 av: Huygens

Jag vet inte hur jag ska ställa mej till hela Dulcehistorien. Den är rätt otrolig och aliens verkar inte så smarta, men lyckas ändå bygga jättebaser under jorden.

Anmäl
2015-02-15 18:41 #5 av: Hukanson

Marr, tack för videon som talar rakt på sak om allt som händer i USA som borde komma till senatens kännedom och utredas. Varför måste aliens och hemliga eliter gå i förväg på ett hänsynslöst olagligt sätt? Varför står vi inte upp för hederlig vetenskap och politisk konsensus kontroll? Menar naturligtvis US då men det kunde lika gärna hända i Europa...och det gör kanske det också!

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-02-15 19:26 #6 av: Marr

Huygens dom är nog smarta så det räcker och är nästan säker på att "dom" har sina små arbetare och slavar av utomjordisk ras också. Fast det vet jag ju absolut inte utan det är vad jag tänker.

Ja det är en bra video Hukanson och varsågod ni som gillar... till min stora glädje har jag upptäckt hur mycket som visas på teve det sista om detta.T.ex.  History visar mer och mer nu. Så var det sannerligen inte för 5 år sedan...Glad

Anmäl