Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 4854 ggr
Gahella
2/9/15, 11:14 PM

Rauni-Leena Luukanen Kilde finns ej mer på jorden

hon dog i söndags 😕

http://covertharassmentconference.com/summary_videos?v=Rauni_Kilde

Eller som hon skrev själv, det finns ingen död….🌈

Annons:
Tarotstollan
2/10/15, 2:02 AM
#2

Så tråkigt, hon var en av de som öppnade mina ögon för allt det otroliga som finns runt omkring oss! Har ett par av hennes tidigare böcker.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Marr
2/10/15, 6:37 AM
#3

Nej vad tråkigt för hon har så mycket att lära oss. Är hemskt glad över hennes böcker. Undrar vad hon gör nu där på "andra sidan"? Fina kloka Rauni-Leena,❤️ nu känner jag för att leta fram just den boken igen Gahella…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2/10/15, 6:41 AM
#4

Ok Kajmal så hon fick cancer…Ja det förvånar mig inte tyvärr.😕

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2/10/15, 6:57 AM
#5

Det ante mej, man bara undrade hur länge hon skulle få leva.😢

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2/10/15, 7:00 AM
#6

En av de sista intervjuerna jag kunnat hitta med henne. Läser ni nyheterna? Allt som presenteras i media…vänd det upp och ner. Det är precis tvärt om.

https://www.youtube.com/watch?v=7Y-7brlnf_Q

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Marr
2/10/15, 7:08 AM
#7

En till del av intervjun. Den skedde i november 2014? Det måste gått väldigt fort med hennes sjukdomsförlopp. Här talar hon om microchip.

https://www.youtube.com/watch?v=S-eGIt3BFcY

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Magi-cat
2/10/15, 7:53 AM
#8

Åh, det var tråkigt att höra…

Har inte läst något av henne, men kanske ska göra det….


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Marr
2/10/15, 8:08 AM
#9

"Det finns ingen död" som är omnämnd ovan och "Sändebud från stjärnorna" rekommenderar jag varmt Magi-cat…🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
2/10/15, 11:23 AM
#10

Tack kajmal, sökte efter dödsorsaken men hittade inte det någonstans.

Hon var verkligen modet själv, och har också undrat många gånger hur länge till hon tillåts leva med allt som hon vågat tala om.

Amon
2/10/15, 7:12 PM
#11

Så tråkigt!Ledsen Men en så stark och modig kvinna!👍☀️

Och så mycket hon har varit med om  - så mycket kunskap hon hade att dela med sig. Hon har säkert varit en ögonöppnare för många, många! 👍💣

Men kanske hon hade gjort klart sin uppgift? Funderar

De båda böckerna Marr - köpte jag i början av 90 - talet - och de står fortfarande på en framträdande plats i bokhyllan! 🙂

Cristine
2/11/15, 10:25 PM
#12

 Ja hon var verkligen modig och hon kanske fått en större uppgift nu!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2/11/15, 11:40 PM
#13

Lyssna på denna. Så sa hon och så blev det…väldigt fort gick det också, eller inte. Hon har ju talat om detta länge.

Jag var rädd för att detta skulle ske sen länge med henne, fast hon har sagt så mycket som behövs. Bara människor vågade tänka liite längre, så kanske vi hade haft en helt annan utveckling. Kära Rauuni-Leena vad jag saknar dig nu, men är övertyged att du behövs för något annat som ger mer genomslagskraft i denna sovande värld.

https://www.youtube.com/watch?v=hoBopaITHDo

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Sanyara
2/12/15, 12:36 AM
#14

Det är ledsamt. Hon är saknad av många. Jag läste hennes böcker också i början av 90-talet men tyvärr så finns de inte kvar. Jag skulle gärna läst om dem. De betydde mycket för mig då och vi hade bl.a. små diskussionsgrupper om hennes böcker.

Be the change you wan´t for the world.

[Hukanson]
2/13/15, 5:11 AM
#15

Vi upplever samma uppvaknande och växer till samma medvetenhet men på olika vägar beroende på vår personlighet, skolning och karriär. Dr Rauni Kilde var medicinare och var främst intresserad av att upplysa andra medicinare vilket ger henne en ovanlig position i nordisk läkarhistoria. Så befriande med någon som kan ge personliga erfarenheter utöver teori. Ännu en stark personlighet har lämnat oss i tacksamhet över allt som vi fått del av.

Magi-cat
2/13/15, 7:38 AM
#16

Såg på Bokbörsen att bara en av hennes böcker finns där, så de kan nog vara svåra att få tag på. Men man kan alltid låna på bibliotek.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Marr
2/13/15, 7:46 AM
#17

Ok, ja hennes böcker kommer nog få ett uppsving nu…Bra att biblioteken finns. Jag tycker hennes böcker är lättlästa. Kan liksom inte sluta läsa. Hon sätter fingret på sådant som ger aha upplevelser…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: