Kosmiska energier/frekvenser

Konstiga bilder

2015-02-04 10:09 #0 av: Cristine

Kan det vara det.. denna gång var inte hiimmlen rosa utan lila ett tjockt lila molntäcke, paddan går inte att använda när det är mörkt för den har inget ljus så det blev mörklila. tog den vanliga kameran istället men då blev det tvärtom.. att skyn blev så lila så lila så. 2½ timme senare såg det ut så här . Det starkt lila genomöppen dörr, de andra genom fönstren.

Obs! jag har förstorat  den första bilden som inte alls var så skarp

när jag försöker matta ner den så bir den blå istället och det var den ju inte, kanske Vsk kan göra något åt saken..äsch  det syns ju iaf i fönstren att den var färgad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-02-04 10:55 #1 av: Cristine

visst ser det ut som den har figurer?'

Anmäl
2015-02-04 11:04 #2 av: Gahella

Och nu är himlen lila? Vad är det som händer hos dig egentligen? Funderar

Anmäl
2015-02-04 11:19 #3 av: Cristine

Den är dubbelt så lila som den ska vara  men ändå visst är det konstigt

igår eller om det var i förrgår var den rosa

Jjjag ska försökafå ner färgen lite så den liknar den verkliga,jag förstår inte  hur jag höll den så det blev så här

Anmäl
2015-02-04 11:38 #4 av: VSK

Cristine, vilken av bilderna vill du jag ska kika på?

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-02-04 12:07 #5 av: Cristine

Den där som lyser så starkt jag har försökt ändra på de men kan inte.. om du tittar på fönsten så äar nyansen två toner starkare ungefär.

Anmäl
2015-02-04 12:19 #6 av: VSK

Jag har labbat lite, så som jag tror du menar med att bilden skulle bli.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-02-04 15:24 #7 av: Cristine

Hihihi det var nr ett som skulle vara i den färgen, fönstren va r bra

Anmäl
2015-02-04 17:43 #8 av: VSK

Skrattar

Anmäl
2015-02-05 19:14 #9 av: Hukanson

Enligt min erfarenhet ser det ut som en tidig morgon i extremt morgondis med en fågel som kommit mycket nära fönstret...?

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-02-05 21:28 #10 av: Marr

Natthimlen kan ju vara lila på vintern när snömolnen ligger tjocka och kanske fullmånen kan lysa igenom och ge konstiga ljusfenomen. Men såå lila som du beskriver verkar konstigt. Eller i alla fall annorlunda.Funderar

Det är mallar för att hindra fåglar flyga emot Hukansson.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-02-06 09:42 #11 av: Hukanson

Mallar är bättre än Hitchcocks Fåglarna...vore läskigt om tusentals fåglar skulle samlas för att tränga in i husen...😰

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-02-08 01:15 #12 av: Huygens

Här är en kille som har en konstig aftonhimmel. Han bor i Kanada. Solen går ner i väst, men i hans östra vy lyser det rosa-lila.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.