Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1615 ggr
Gahella
2/1/15, 11:10 AM

Vitaminupproret!

Skriv gärna under! Låt inte livsmedelsverket bestämma vad du ska äta och inte.

http://kurera.se/den-utsatta-handlaren-har-startat-motoffensiven-vitaminupproret/

Annons:
lyrah
2/4/15, 4:16 AM
#1

Sjukt att dom orkar tjafsa om vad vi stoppar i oss

Cristine
2/4/15, 6:52 AM
#2

Det är ju för att de stora läkemedels företagen ser att folk köper mer och mer naturmedicin ooch blir friska, när vi ska  vara sjuka hela tiden och göra dem rikare.

Har du astma så får du en spray som lindrar för stunden, har du migrän så har de medel som lindrar för stunden,, förkylningarna kommer alltid tillbaka efter några veckor, magsåren drar man med  tills de blir tvugna att operera ibland.

 Diabetes gör att en del tappar synen och andra får kapa ett ben eller båda, bensår likaså, för att inte tala om kallbrand. Jag har sett vänner och släktingar lida av sådan värk att de haft  svår att gå,, helt i onödan.

 Andra som gått i år med stödstrumpor för de har vatten i benen och kan ine gå nåågonstans för de måste äta urindrivande, också onödigt lidande.

Jag slutar här för annars blir listan utan slut

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Magi-cat
2/4/15, 8:09 AM
#3

Lite ironiskt att de stoppar kosttillskott på lösa grunder medan vem som helst kan gå in i en livsmedelsaffär och köpa paracetamol som allt fler varnar för och som bevisligen kan ge obotliga skador vid (lätt uppnådd) överdosering.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Gahella
2/4/15, 10:51 AM
#4

Ja det vill göra oss beroende av deras "medicin" som gör oss ännu sjukare. Och det är verkligen sjukt att det får fortgå! En ren kriminell handling i mina ögon

Här är en härligt farbror som skippat att inhalera kortisol för sin astma som ger tusen biverkningar och liten lättnad, och istället börjat inhalera Kolloidalt silver och vilken förändring det blev i hans liv

Tarotstollan
2/4/15, 8:25 PM
#5

Jag har skrivit på!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Gahella
2/4/15, 9:33 PM
#6

Härligt Tarotstollan.

Synd att det ska behövas bara 😕

Annons:
Sanyara
2/4/15, 10:37 PM
#7

#4 vilken underbar film. Tack för tipset också om kolloidalt silver. Det ska jag lära mig mer om. Jätteintressant.

Be the change you wan´t for the world.

Cristine
2/4/15, 10:37 PM
#8

Min son Mario blev av med sin astma med en burk Extra Strengt Boswellia Extract

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2/5/15, 6:51 AM
#9

Jag kan hålla min morgellons på mattan med hjälp av homeopati. Fast det är inte riktigt samma sak. Jag har naturligtvis skrivit på.

Så länge vi inte har möjlighet att odla vår mat själva och hålla oss friska genom rätt och obesprutad omanipulerad mat, så ska vi väl för 17 få välja själva om vi vill ha kosttillskott eller ej.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: