E.T. / Utomjordiska raser

Underliga varelser sedda vid Popocatépetl

2015-01-31 11:53 #0 av: Marr

Man har sett hemskt långa varelser röra sig uppför vulkanen. Lyssna till vad dom har att säga om detta. Förskräckt

Engelsk text

https://www.youtube.com/watch?v=PPr5rYriT4M

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-01-31 16:57 #1 av: Evisen

Skulle vara kul om någon kunde fånga dem på bild.

På tal om längden, så påminner detta lite om den där långa varelsen som klättrade ner längs en husvägg i ryssland. Den videon ska finnas någonstans här på sidan.

Anmäl
2015-01-31 19:47 #2 av: Hukanson

Det har skrivits om jättar i SydAmerika länge och det är inte ologiskt att de som överlever tar tillflykt till vulkangrottor kanske underjordiska bergrum där de odlar vad de behöver. Spännande vore att ta del av deras ljus, kultur och sociala samhälle.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-01-31 22:17 #3 av: Marr

Nu när dom fått syn på dom så kanske det kommer bilder framöver...jag trodde man skulle se några här men det är intressant i vilket fall det dom säger.

Anmäl
2015-01-31 22:30 #4 av: Huygens

Hur fort går bergsbestigarna uppför branten? 0,5 km/h?

Dom säger i videon att det tar dom 3 timmar att bestiga branten, men att varelserna gjorde det på 5 minuter. Det är en skillnad på 36 gånger i hastighet.

Anmäl
2015-01-31 22:39 #5 av: Marr

Ja och så ska dom ha klor på bakfötterna vad jag förstod, som gör att dom kan ta sig upp så fort. Undrar hur man lyckats se det? Det finns nog en hel del de vet som inte talas om av olika anledningar, kan jag tänka.Funderar 

Anmäl
2015-01-31 22:43 #6 av: Marr

#1 Du menar denna Evisen tror jag.

https://www.youtube.com/watch?v=vrDq1OM625A

Anmäl
2015-02-01 01:13 #7 av: Hukanson

Helt sjukt vad otäckt, om denne spiderman skulle klättra omkring i svenska förorter! Denne var ju synlig...det finns kanske osynliga också?

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-02-01 01:23 #8 av: Marr

#7 Ja tänk att få se knäskålen på en sån när man ska kika ut genom fönstret, på vädret eller något...Förskräckt

Då tar man nog att par tre steg bakåt...istället för att plocka fram lilla kameran.Skrattar

Anmäl
2015-02-01 14:06 #9 av: m2studio

Varför dem inte tog åtminstående en bild av fotavtrycket ?

Anmäl
2015-02-01 16:01 #10 av: Evisen

#6 Jajamensan, just den jag menade MarrGlad. Tack att du letade fram den. Själv var jag för lat för detFörlägen.

Anmäl
2015-02-01 16:54 #11 av: m2studio

Man har svårt i dagens läge att lita på allt från internet, därför behöver man fakta för att kunna lägga mer tid att forska vidare om olika saker som ligger i ens intresselistan och behov kanske. "Tycker jag"

Större makter har läget en massa miljarder för att smutskastat internet, de gjort det med flit, så att ingen skall kunna få rent info från internet, därför tycker jag att man ska komma med bevis för att kunna urskilja falsk och sant från varan. "Tycker jag"

Vi alla är offrar i detta spel och förvirringar är resultat av detta spel. Större makter uppehåller oss sysselsätta utan att vara enighet i ett ämne och vi ser men fattar nästan ingenting av vad som sant eller falsk! "Tycker jag"

Större makter gjorde samma sak med RAP-musik också, så i början var ett kritiserande musikform men senare blandades en massa skit så folk inte lyssnar på denna musik som en vapen mot orättvisan och mm. "Tycker jag"

Man ska kunna mot arbeta detta fasansfulla investeringar som större makter gjorde mot oss och internet. 

Därför ber jag alla som vill förmedla någonting på internet och inte bara här på IFOKUS utan överallt på internet att vara lite mer ansvarsfulla och presenterar mer om vad denna/detta info kommer ifrån eller hur har man kommit fram till de.

Enda hopp jag har är att en dag kanske vi kommer att kunna lita på internet mycket mer än det vi gör idag.

Tack

Anmäl
2015-02-01 17:17 #12 av: Ghosthunter

Intressanta varelser vid vulkanen. Det sägs att utomjordingar brukar ha vulkaner som ingångar till en underjordisk bas....så det kan vara utomjordingar.

Den i Ryssland är också märklig....hahaha....tror också man tar några steg bakåtSkrattar

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2015-02-01 17:46 #13 av: Marr

M2studio, man måste nog själv ta ansvar för vad man tar till sig. Även om en säger si och en annan säger så. T.ex. utomjordiska raser presenteras med sina olika egenheter. Vad vet vi om det bara för någon annan har sagt det? Det vi kan göra är att fundera och spekulera och diskutera. Jag vet vad jag har sett i verkligheten men vad det är för något har jag ingen aaning om. Det enda jag vet är dom inte gjort mig något ont.

Det är helt omöjligt att sortera ut det som är sant eller ej i detta utomjordiska område. För där hålls saker avsiktligt undan för oss vanliga, så har det varit sen innan 2a världskriget bröt ut.

Mycket skit på YT och internet på alla områden, det har vi ju märkt alltför ofta. Eget ansvar, om alla tog ansvar så slapp vi t.o.m. ha krig. Lägger jag in ett klipp så kan jag inget ansvar ta för hur andra vill uppfatta det inom detta utomjordiska. För nu är det som det är, för vi vet inte mycket och ansvaret måste man som egen individ ha. Tror vi tappat det någonstans och det passar ju makteliten bra, så vi gör som staten säger och inte tänker själva. 

Dessa herrar är ett teveteam från Mexico med Terence Milenio som presentatör. Dom är väletablerade och tar även emot filmer från hela världen som undersöks. Vi har talat mycket om dom här. Cristine vet mera.

Ber om ursäkt M2studio att jag inte presenterade videon bättre med varifrån den kommer och så.Förlägen 

Anmäl
2015-02-01 21:45 #14 av: Magi-cat

Spännande! Långa, minst 2 m, slanka och med en "klo" baktill på foten för att kunna klättra snabbt. Bruna eller vita. Har setts sedan 60-talet.

Låter lite som en sydamerikansk motsvarighet till yetin.

Undrar om det finns bilder på fotavtryck?

"Viljan att hjälpas åt har gett människan en överlevnadsvinst." (P. Strang)

Anmäl
2015-02-01 22:44 #15 av: VSK

Vittnen säger sig ha sett varelser som är uppskattat 2.5 meter höga. Vore nåt å ha i samma basketlag Skrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-02-02 00:55 #16 av: m2studio

#13 av: Marr

Tack Marr för din svar, men jag har inte menat illa, till och med jag skrev hela den inlägg på en nytt inlägg men folk tog parti och trodde att jag menar precis annat. jag ber om ursäkt om jag inte kunde skriva vad jag menar egentligen.

Angående den inlägg inte var att ifråga sätta dig eller Cristine utan skulle vara 100% direkt accepterade ämne om TV rapportörer hade tagit ETT ENDA BILD bara och inte annat. 

Jag ber om ursäkt av alla som inte kunnat förklara rätt för er om att vad jag hade menat.

Spansk talande  TV/program sänder mest program om sådana ämne och man kan vara mycket tacksam för det iaf dem sänder mycket mer än andra TV-boloag men med en sådan program som har varit på plats skulle visa lite mer fakta.

Att kära Cristine och även du vet mycket om dem bevisar inte mycket tyvärr men jag har inget mot er utan har faktiskt väntat flera år att kunna se ett enda Klipp, Bild, rapport med bevis och mm som talar med fakta. Enda klipp som kom upp på internet är dagens klipp från Aftonbladet som Cristine skrev en Inlägg för det och klippet blev kapat på en gång av andra som ville mot bevisa klippet om UFO.

Annans jag inte hade menat illa.

Sorry

Anmäl
2015-02-02 04:38 #17 av: Cristine

Det är samma ras som håller till där Gladys de Cordoba  bor i Peru de är slanka har vita/mörkblå åtsittande dräkter som är gjorda av ett material som värmer mer än era tröjor och dunjackor tillsammans, dessutom är deras kroppar anpassbara ungefär som fåglarnas fötter till olika klimat. Kvinnorna är mellan 2 m och 2 ½ medans männen brukar uppnå de tre metrarna men det kan variera. de är vänligt sinnade och kommer hit från sin planet då och då med tillstånd för att hämta ett material från vulkanerna till bygget av sina skepp som också finns på solen men dit får de inte åka så ofta. De är rätt lika oss men har smalare ansikten och längre fingrar.De kan bo några veckor i bergsrum medan de arbetar. De haingen klo på kroppen utan  den tillhör dräkten.---

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-02-02 04:49 #18 av: Cristine

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.