Frågor inom ämnet söker svar

Ufo attack?

2015-01-21 10:07 #0 av: Marr

Lyssna till denna fantastiska upplevelse som en ung pilot på väg till Mexico City var med om. Händelsen skedde inte så långt i från Popocatépetl.

Ingen ville tro på denna fantastiska berättelse förutom några vittnen. De blev emellertid tillsagda knipa igen.

Piloten Carlos skulle berätta om sin upplevelse i ett teveprogram men kom aldrig fram. Det visade sig att han blivit stoppad på vägen av Man In Black som hotade honom till livet om han gick ut med det.

Lyssna och titta själva till denna händelse.

https://www.youtube.com/watch?v=8PdGHMBbgUs

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-01-21 10:29 #1 av: VSK

Ser ut som en som sitter och småler där Skrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-01-21 10:34 #2 av: Marr

Men...jag ser bara Tomten Vsk!FörskräcktSkrattar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-01-21 10:34 #3 av: VSK

ha ha ha Skrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.