E.T. / Utomjordiska raser

pollenkungen

2015-01-19 19:44 #0 av: [kajmal"]1

clas svhan berättar om pollenkungen 

Anmäl
2015-01-19 19:51 #1 av: Hayabusa

http://pollenkungen.com/gosta-carlsson/

Anmäl
2015-01-20 10:51 #2 av: Marr

Vad intressant Kajmal...

Hayabusa, Tack för länken finns ju massor intressant att läsa där allt från Rögle, Bin & Ufon!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-01-20 12:36 #3 av: Hayabusa

#2 Ja, Pollenkungen var sannerligen en profil. 

Saxat från Helsingborgs Dagblad 25/9 2011:

"Hur var Gösta Carlsson som privatperson?

– Han var social när man väl talade med honom men han var ganska skygg ändå. Äpplet faller inte långt från trädet brukar man säga och jag tror att hans dotter är lite som sin far. Jag letar efter henne. Hon är en viktig del i det här. Jag har bland annat skrivit brev till hennes i Schweiz där hon bor, men inte fått något svar. Exempelvis vet ingen var ringen och staven är som Gösta Carlsson ska ha fått vid mötet i gläntan. Jag har träffat en del som sett ringen och staven och jag tror att hans dotter har dem."

Anmäl
2015-01-22 16:26 #4 av: Farwuq

Det är klurigt att hitta till det där monumentet i Sibirien-skogen. Det ligger inne i en kärrmark någon kilometer från Banverksskolan, inte särskilt långt från havet.

Edit: Glömde säga att den i Ängelholms sydvästra utkant.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.