Frågor inom ämnet söker svar

Är det oss de har koll på?

2015-01-18 11:12 #0 av: Cristine

Titta här

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-01-19 08:43 #1 av: Marr

Ja jag med risk att bli idiotförklarad tror på det bestämdaste att månen är upptagen. En perfekt plats att hålla koll på oss och perfekt med baser för et'sen där kan jag tänka. Att vi har varit övervakade ända sedan vi satte våra fötter på denna jord är jag övertygad om. Ännu mer nu med tanke på våra resor ut i universum och det mänskligheten gör mot Gaia och livet här.

Vi är ibland på platser som inte är avsedda för människor. Bosättningar på månen & Mars för jordbor...löjligt.

Att jorden skulle bli invaderad av elaka utomjordingar tror jag inte det minsta på. Det är något som inte skulle förvåna mig om dom försöker tuta i oss...Att de Et's har intresse av att jorden ska klara sig det säger sig självt. Jorden ingår i systemet och får ej förstöras i förtid.

En bra film Cristine!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-01-19 11:44 #2 av: Cristine

Jorden är inget värd för dem, EN SMUTSIG OCH UTARMAD JORDKLUMP, de vill bara hjälpa oss att bevara den, för den ingår  i deras system..och att vi ska lära oss att hantera den med kärlek och som en av våra bästa vänner

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-01-19 13:16 #3 av: Gahella

Jag tror inte heller på en invasion, men däremot tror jag att det är här och påverkar både oss och jorden under alla år vi funnits här.

Och delvis ser jorden ut så, och delvis är hon så fin vår jord. Såg filmen Earth eller var det Home den hette? I alla fall flög de över hela jorden och där fick man en bra översikt hur det ser ut. Det värsta är i så fall haven som är så illa åtgångna...

Anmäl
2015-01-24 01:33 #4 av: [kajmal"]1

de grå greys har baser på månens baksida, har sett dem i en visjon,  det är som grå bungalows samlade som en liten by.

i hänvisning till tråden ancient aliens, tillägg så får jag reda på att första färden går till deras anläggning på månen för en reningsprocess, innan jag får färdas vidare ut i rymden

Anmäl
2015-01-24 11:26 #5 av: VSK

Kajmal, här kan du visa vart via googlemoon. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-01-24 11:38 #6 av: [kajmal"]1

jag vet inte vart det var en visjon, en inre syn

Anmäl
2015-01-24 11:39 #7 av: VSK

Okies.  

Kika i länken ändå, för det är rätt häftigt Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-01-24 11:48 #8 av: Marr

Kan mycket väl tänka mig det att det är så på månens baksida Kajmal...

#5 Den länken var kul Vsk! Lade den på favoriter för att läsa mera.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-01-24 11:58 #9 av: VSK

Tummen uppGlad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.