Drömmar & Framtidsvisioner

Vilken Dröm!

2015-01-17 10:47 #0 av: Cristine

Jag drömde att  hela illuminati hade samlats i ett jättestort bergsrum i   Nya Zeeland, man pratade om att skicka orostrupper  till ett land   från ett annat   land,

det var bara det att truppen var inte från det andra landet .

Plötsligt gick en blå stråle ner i berget, jag såg alla flyga som dockor fför att sedan försvinna in i ett skepp uppe i luften och man såg därefter berget rasa in och lämna ett stort moln av stofft.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-01-17 10:57 #1 av: Marr

Wow vad häftigt! Önskar det är en sanndröm om vad komma skall!Hjärta

För antar att dom är kvar här än...Ledsen

Skicka ut dom ur solsystemet inlåsta i en "kub", evigt snurrande i universum...Looser

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-01-17 11:05 #2 av: Cristine

Jag önskar också att mina tokiga drömmar var sanndrömmar ibland

Anmäl
2015-01-17 19:56 #3 av: VSK

he he måste ha varit en häftig dröm Skrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-01-17 20:11 #4 av: alicia80

Nya Zeeland!! E de därför jag är här?

Anmäl
2015-01-17 20:54 #5 av: Amon

Det var en häftig dröm Cristine! Tummen upp Önskar också att det var en sanndröm!!!

Den påminner mej också om det som "The Portal" beskriveri sitt senaste inlägg:

"Tunnels of Set, plasmatic fistulae of disgust, are being cracked open by the Light, the infection oozing out, being transformed by the Light and being absorbed into the One. This is the occult reason for craziness happening on this planet right now. "

http://2012portal.blogspot.se/

Anmäl
2015-01-17 21:43 #6 av: Cristine

Någon som kan tala om vad SET och FISTLAR betyder?

Tunnels of Set, plasma fistlar av avsky, håller knäckt öppna med Ljuset, infektionen sipprar ut, förvandlas av Ljuset och absorberas in i ett. Detta är den ockulta orsaken till galenskap som händer på den här planeten just nu."

Jag anar vad det betyder men vill helst veta men tror det stämmer med min dröm! Tack Amon!

Anmäl
2015-01-17 21:53 #7 av: VSK

SET kan betyda precis vad som helst... Jag har varit med i SET i flera år för ett antal år sedan.. SET i det fallet betyder Scandinavian Elite Troup. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-01-17 21:55 #8 av: Huygens

Set var en egyptisk gud med konstig snok och rektangulära öron. Set kan även vara Adam o Evas tredje son.

Edit: Tunnels of Set kan vara något med tarot.

Anmäl
2015-01-17 22:04 #9 av: Amon

Jag vet faktiskt inte vad just de orden betyder Cristine ..Oskyldig

Men tyckte att meningen lät bra i alla fall.. Skämtar

Här är fler som drömmer liknande drömmar: 

http://michaelellegion.com/internet/Ms_Blog/Entries/2015/1/16_1_15_15_Michaels_Profound_Planetary_Vision.html

Tack för hjälp med tydning Huygens - men Den egyptiska Skrivkonstens Gud Seth stavas med h på slutet. Och när jag googlar på Tunnels of Set - så verkar det handla om tunnlar i det omedvetna som bla mystiker utforskar:

http://starandsystem.blogspot.se/2013/09/practical-thoughts-about-tunnels-of-set.html

Man kanske också kan se en parallell  mellan människans eget kollektivt omedvetna - och underjordiska tunnlar under jordskorpan som inhyser diverse mörka krafter.. 

Alltså när våra egna omedvetna mörka tankar/känslor helas - så sker samtidigt ett motsvarande helande  på den fysiska jorden.. Oskyldig

Kanske är det så Cobra menar.. Funderar

Anmäl
2015-01-17 23:31 #10 av: Cristine

En hop av tunnlar ska det betyda men nästa ord hittar jag ingen bra översättning till..jag blev iaf stum när jag läste första inlägget

Anmäl
2015-01-17 23:46 #11 av: Cristine

Jag kom att tänka på det där med den blåa strålen,för när jag var till Kiruna och Norge så böjde de ju ned Haarpmasterna med en sådan, och någonstans i texten eller i en av filmerna pratar Michel  Desmarquet om en blå stråle

Anmäl
2015-01-18 21:41 #12 av: Huygens

Hittade det här, möjlig falskflagga mot brittiska tunnel under kanalen. Tänkte på den här tråden.

Anmäl
2015-01-18 22:48 #13 av: Amon

Ja - den där blå strålen kommer jag ihåg! Tummen upp

#12 Mycket om tunnlar just nu! Glad

Här kommer mera om urgamla tunnlar och berg runt om i världen: 

http://www.hiddenfromhumanity.com/bucegi-mountain-secrets/bucegi.html

Anmäl
2015-01-18 23:53 #14 av: Cristine

Jag vet inte vad som händer med mej men gårdagen levde jag igenom som en zoombie vet inte riktigt vad jag skrev och gjorde det i fel trådar, när jag läser dem     nu förstår jag inte själv vad jag menar 

Jag lägger mej sent efter att ha sovit ett tag och vaknar med att jag flyger omkring  i ett genomskinligt rör.

En man kommer fram och gör tecken åt mej att att jag ska fortsätta sova. mina ögonlock är som bly, och jag vaknar  förvånad i min egen säng kl ½ 10 . Jag brukar kliva upp mellan ½5 och 6.

Nu tror jag att jag ska få en härlig dag då jag är utvilad men det blir precis tvärtom, jag kämpar hela förmiddagen med att hålla mej vaken tills vid 3 tiden då jag inte orkar mer och lägger mej. 

Plötsligt är jag i en stor hangar av något slag och får se massor av vapen av alla de slag ligga spridda ihögar alldeles trasiga...7 militarer hänger i en bjälke döda...utanför på byggnaden hänger en enorm målning av Kim Jong.

Sedan befinner jag mej ovanför en hamn där en massa maskerade män springer beväpnade till tänderna runt och kontrollerar de stora trälådorna som lastas av från fartygen som ligger där.

De  är från flera olika länder. då lyfter ett av fartygen rätt upp     i luften och jag försöker följa det men förlorar det ur sikte till  mitt förtret, då jag istället ser den enorma hamnbyggnaden rasa ihop  som en kortlek.,

Jag vaknade nu kl 10  och när jag skulle kliva upp så kunde  jag nästan inte....min kropp var stel som förr i tiden och jag hade  ont i hela kroppen.

Anmäl
2015-01-19 00:06 #15 av: Amon

Åh jösses vilka drömmar du har! Förskräckt

Jag antar att de känns väldigt levande också! Vem vet var du har varit - i Nord Korea?!Förskräckt

Kan säga att hela kvällen i går så kände jag mej som en zombie och satt och sov i soffan i flera timmar - helt utan anledning.. Till slut måste jag gå och lägga mej - och då kände jag mej helt omsluten av en sån underbart varm och kärleksfull energi!Hjärta Och det kändes som om jag var någon HELT annanstans - än hemma i mitt eget hem. Oskyldig

Men så efter midnatt började det bli mer som vanligt igen. Men har sovit och drömt hela morgonen och förmiddagen i dag..  och höll på att aldrig komma upp.. Oskyldig

Kanske jag var med dej på en av alla dina spännande resor Cristine!??Funderar

Anmäl
2015-01-19 00:30 #16 av: Cristine

Något tycks hända med våra kroppar Amon, detta har aldrig hänt mig förut, och jag kan inte komma på att jag sovit bort en hel dag som jag gjort idag. Vem vet om du inte reste omkring med mej Amon.Iaf verkade det som att hn i Nord korea inte hade någr a vapen kvar, kanske därför han nu vill haa ett möte med andra länder.

Anmäl
2015-01-19 00:38 #17 av: Amon

Ja - något alldeles speciellt var det i går i alla fall! Så något märkligt händer det med oss! Tummen upp

Så spännande med din dröm! Men några minnen från Nord Korea har inte jag - så där var jag nog inte med i alla fall... Skämtar

Anmäl
2015-01-19 00:45 #18 av: Cristine

Stället med hamnen verkade vara någonstans i arab länderna , så såg iaf husen ut..de som var kvar för det mesta var i ruiner. Ska titta på  kartor därifrån  för hamnen låg som  i en vik.

Anmäl
2015-01-19 08:57 #19 av: Gahella

Åh vilka intressanta drömmar Cristine! Och vad som imponerar på mig är deras detaljrikedom och att de faktiskt berättar någonting. Och då hoppas även jag att detta bitar av sanningen inför en förestående transformation av mörkare krafter både inom oss och utanför oss själva.

Jag har inga drömmar som jag minns, men det har varit väldigt starka energier och  har sovit jättedåligt till och från den sista veckan, plus att jag har varit sjuk med feber som börjat vända nu.

Så jag upplever också att det händer mycket just nu.

Anmäl
2015-01-19 10:35 #20 av: Cristine

Jag vet inte om det är sömntblettrna som jag fått som får mej  at drömma så här för i natt var jag på en båt....en otäck dröm där jag var ensam på ett stort fartyg ute på oceanen

jag sprang runt och letade någon men det fannas int ett spår  av  dem. 

Rätt vad det var så började båten snurra som en karusell och när jag tittade över relingen såg jag en stor vattenvirvel och förstodatt jag skulle drunkna med båten jag började se väggar av vatten runt om mej. 

Då kände jag att någon tog mej under armarna och lyfte upp mej därifrån.

Jag hamnade på en slätt och började gå då jag såg ett tält och sprang lättad ditåt och klev in, runt en stor karta stod Hitler ,Mussolini och Franco,de log hånfullt mot mej       och sade att nu var duu nära avgrunden, all den godhet och kärlek du maler på med hjälper inte ett dugg , nu ska du få känna på helvetet.

Jag kände hur jag blev iskall av skräck och började rabbla ....jag älskar er ,jag älskar er, jag älskar er..gå in i ljuset och plötsligt bara försvann de.. jag gick  ur tältet och såg att det var min trädgård och tältet var mitt eget. Fy vilken mardröm.

Tänk om det vore så lätt att få iväg dem he heGalen

Anmäl
2015-01-19 10:53 #21 av: VSK

Sömntabletter kan ge annorlunda drömmar. 

Anmäl
2015-01-19 13:20 #22 av: Gahella

Ja usch vilken mardröm, men kanske var det mer en bearbetning som gick över till en transformation Skämtar

Men jag upplever det är väldigt jobbiga energier i farten nu, riktiga triggers som inte lämnar någon ro alls Ledsen

Anmäl
2015-01-23 19:29 #23 av: alicia80

Om jag får försöka tolka budskapet i din dröm så säger ditt inre till dig något
. Så här tyder jag det:

koncentrera din energi mer på vad du önskar och vad du älskar och inte på de/dem som förstör, krigar och lever genom makt och egon. För annars så har den onda sidan vunnit de dom alltid strävat efter. Nämligen att få folk att stanna kvar i rädslan. De är så deras makt växer och får energi. Så fortsätt gör det du gör men rikta mer energi åt det du uppskattar och älskar i livet och se varje minsta lilla framsteg som ett stort kliv i rätt riktning. Välj alltid kärlek före hat. Allt är kärlek om man ser med hjärtat och i hjärtat existerar all äkta pånyttfödelse.
❤️

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.