Annons:
Etikettmusik
Läst 2506 ggr
Marr
1/16/15, 3:12 AM

Vacker sång mitt i natten!

Någon som har svårt att sova?"Vem har tänt den stjärnan?"Troende är jag men inte kristen eller religiös på så sätt. Tror ju på det universella som innefattar allt det där som jag tänker är meningen med utvecklingen…fast jag tror på Jesus och när jag hör denna fina text så kan jag gråta för det vi gjorde mot honom.

Är ingen Carolafan, men känner ändock tröst i denna sång, med Carolas fina tolkning. Något av det bästa med Carola någonsin enligt min smak…Kan ni inte sova låt er vaggas till söms av denna vackra visa…

https://www.youtube.com/watch?v=SE-bDIYlDXo

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[VSK]
1/16/15, 3:44 AM
#1

Får lyssna på den då 🙂

Marr
1/16/15, 3:53 AM
#2

Oj , inte bara jag som gillar den vad det verkar, vad roligt.🙂

Ja tycker du ska göra det Vsk. Antingen är man Carolatrött eller dyrkare? Jag har mest lyssnat på fina texten. Men att Carola gör den bra, det kan inte många förneka, det är jag säker på.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
1/16/15, 8:32 AM
#3

Carola har bra sångröst.

Magi-cat
1/16/15, 9:53 AM
#4

Den låten är underbar tycker jag! (Utan att vara religiös. Mystiken är större än så.)

Inte blir den sämre av att den sjungits vid vissa tillfällen jag förknippar med glädje och värme…Nu blir jag nostalgisk….


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Marr
1/16/15, 12:59 PM
#5

Inte visste jag att så många var uppe på natten och lyssnar Carola.

Grannen kom hem från en 5 veckors resa och hade ingen nyckel. Så det var bara att kliva upp några timmar till och titta på kort från resan.😃

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Magi-cat
1/16/15, 1:01 PM
#6

#5 Att du orkar! 😃😴


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Marr
1/16/15, 1:10 PM
#7

Jo men så har jag ju möjlighet att sova sen… fast det var trögt att gå upp idag kan jag säga.😃

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
1/16/15, 1:11 PM
#8

he he ja varför inte.. bilder och en kopp te med nattkacka måste du väl ha fått ändå Marr 😃

Marr
1/16/15, 1:17 PM
#9

Jag bjöd på maten som blivit över och då ville han bjuda på Whisky. Tog en kopp kaffe i stället…😃

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
1/16/15, 1:18 PM
#10

😮

he he

Upp till toppen
Annons: