Utomjordiskt

Alien Mysteries: Monster On Plum Island Beach Foot

2015-01-16 01:24 #0 av: m2studio

Link: 

https://www.youtube.com/watch?v=C25RTDXFNWY

Anmäl
2015-01-16 08:52 #1 av: Ghosthunter

Åh, den var intressant. Märkliga varelser som går upp i rök...hmmFunderar

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2015-01-16 13:55 #2 av: VSK

Ser otroligt trickfilmat ut enligt mina ögon. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-01-17 23:17 #3 av: m2studio

Allt kan ej vara fejk.

Anmäl
2015-01-17 23:57 #4 av: Cristine

Det ser precis ut som när min vita regnkappa som hängde på en krok på balkongen, flög iväg med stormen och upp på grannbyggnadens tak i Frankrike

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-01-18 01:23 #5 av: m2studio

FEJK kanske, kanske inte, men folk inte kan acceptera saker och ting som inte känner väl och en del av de inte har öppet sinne heller. Då andra som har mindre motstånd att ha öppnare sinne inte kan vidare bearbeta det som har sett eller känner med sin tredje ögat eller "magkänsla". Ingen kan förklara allt oförklarliga saker och händelse men parallellt skapar hinder som andra inte kan försätta och träna sin tredje ögat.

Att skriva ett ord som "FEJK" ger ett negativ utryck som hindrar andra att söka vidare för svar, då kommer vi att hamna i en dilemma om att ska man lägga tid och energi för sökning eller vi ska neka allt som får plats på internet.

Jag tycker att åtminstående man kan skriva varför det ser som fejk ut och hänvisa till en liknande exempel som bevisats fejket.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.