Off Topic - Utanför ämnet

OT:För tre min. sedan

2015-01-02 18:08 #0 av: Cristine

Flyktingarna som vägrade lämna bussen vid Grytans flyktingboende utanför Östersund avbröt sin aktion idag efter dialog med Migrationsverket. Men några fördelar av protesten kan de inte räkna med.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-01-02 18:17 #1 av: Andorr

Vad protesterade de emot?

Anmäl
2015-01-02 18:24 #2 av: Cristine

Att de var tvugna att bo i en militäranläggning långt ute på landet och avskärmat.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-01-02 18:28 #3 av: Andorr

Hm. Lite av en önskedröm för mig, faktiskt. "Långt ute på landet och avskärmat."

Anmäl
2015-01-02 20:18 #4 av: Marr

Nej de protesterna får bara fördel för stöveltramparna. I sämsta fall lyckas dom kanske lura över några anhängare av "vanligt medmänskligt snällt folk" istället.Nörd

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-01-03 00:50 #5 av: m2studio

Kanske man behöver några försöks kaniner utan att folk veta om det kanske. Vad ska vi tro? vi vet ingenting av vad händer AMONG US.

Anmäl
2015-01-04 08:48 #6 av: Ghosthunter

Jag håller med Andorr.....avskärmat och på landet.....jag kan byta med domSkrattar

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2015-01-04 17:01 #7 av: Hukanson

Viktiga aktuella samhällsfrågor är bra att kunna ventilera med vännerna...men hör det inte till snackistråden att göra det?

Oneness can not be divided.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.