U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp

Nadeschs foton juldagen

2014-12-25 12:35 #0 av: Cristine

Nr 1-2-3

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-12-25 23:47 #1 av: VSK

Skit på linsen är det inte iaf.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-12-25 23:53 #2 av: Cristine

Nej den brukar inte förflytta sig.Skrattar

Anmäl
2014-12-25 23:56 #3 av: VSK

Gapskrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-12-25 23:59 #4 av: Huygens

Den rörde sej över rätt stor sträcka, som vid korncirklarna i England. Jag undrar om det finns nya ovanliga formationer i t ex snön eller marken i området?

Anmäl
2014-12-26 00:06 #5 av: Cristine

Men igår såg vi något otroligt från toaletten, jag hade satt maten i halsen och försökte kräkas..tyckte det var en jäkla otur att det hände mitt under julmiddagen, men de andra åt gladerligen på.

Då jag lyfter huvudet ser jag det största tefat jag någonsin sett och det stod på kant framför ett spår som slutade en bit ifrån.. jag stod i mörker så det syntes som i en film och jag skrek att någon måste springa efter kameran.

(katten skickade iväg skriften)

Nadesch kom med den, men när vi skulle öppna fönstret för att fota så märkte vi att det inte gick för det är ett fönster som öppnas uppåt och händelsen utspelades för högt upp för att vi skulle kunna filma..svärorden haglade.

Anmäl
2014-12-26 00:13 #6 av: Huygens

Det var häftigt. Gick det att avgöra hur stort det var eller blev det något märke kvar i marken?

Anmäl
2014-12-26 00:18 #7 av: Cristine

Den var aldrig på marken och jag vet inte om det fanns några märken där,  jag försökte fota genom fönstret men det gick ju inte..man ser bara en svart ruta på grund av blixten. då tog vi paddan som inte har någon blixt men det blev samma där ubngefär.

Anmäl
2014-12-26 00:22 #8 av: Huygens

Det är oerhört svårt att få bra foto när ljuset ute inte är lika starkt som på dagen. Många som försökt fotografera solnedgång kan bli besvikna efteråt när färgåtergivningen inte blir särskilt bra.

Anmäl
2014-12-26 01:04 #9 av: Cristine

Det har jag erfarit många gånger.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.