Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2351 ggr
[kajmal"]
2014-12-16 18:46

ancient aliens?

det är inte några utomjordiska intelligenser som gjort nazca linjerna byggt pyramiderna etcetra………det är tidigare männskliga civilationer. människorasen har utrotat sig själva 3 gånger………det har aldrig funnits några utomjordiska byggnadsverk på jorden

Annons:
[kajmal"]
2014-12-16 18:54
#1

jag har kontakt med andra världar eftersom jag ensam är telepatisk på jorden

[kajmal"]
2014-12-16 19:03
#2

om 20 år kommer tredje världskriget. jag är den så kallade sista apan

[kajmal"]
2014-12-16 19:42
#3

vi lever i en illusion,  vi har varken rymdfärjor eller mobiltelefoner.    det är inspelningar från tidigare mänskliga civilationer på jorden,.  i själva verket är vi för närvarande i 1850-talet

[kajmal"]
2014-12-16 19:47
#4

jag har haft 8 liv  7 i frankrike och nu det sista i sverige.  jag har 77 barn i alla liv sammanlagt, jag har 8 barn i detta liv……..med  3 fruar i tre olika världar

[Murvel]
2014-12-17 02:39
#5

ok

vallhund
2014-12-17 05:17
#6

Vad säger din psykiatriker om dina erfarenheter/upplevelser?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Annons:
[kajmal"]
2014-12-17 05:40
#7

de har läst mina böcker och skriver ned mina upplevelser. en pskiatiker-professor  nils- olof jacobson använder mina erfarenheter i sina psykos grupper. efter tips från mej.och har sagt mej att visst kan jag vara ett medium, även om jag har en så kallad diagnos

[kajmal"]
2014-12-17 09:43
#8

de har talat om för mej varför jag är telepatisk. som slutprodukt genom evulationen , har jag dekodat mej själv

[kajmal"]
2014-12-17 10:19
#9

de har pejlat över hela jorden, men icke funnit nån annan.

[Murvel]
2014-12-18 00:48
#10

Ok, du verkar vara utvald av dessa makter. varför? vad är ditt syfte? vad är deras syfte? vad händer när vi dör?

[kajmal"]
2014-12-18 02:16
#11

jag är utvald genom evulationen mitt syfte är att gå över till dimmensionsvärlden. deras syfte  spara mina gener……….när ni dör, vandra som  andar, tills ni kan återföddas i en ny civilation, som börjar med inplantering, när strålningen lagt sej  .nästa civilation blir en ny variant av refusapan   med själ och medvetande

[kajmal"]
2014-12-18 03:03
#12

efter mycken fundering vet jag hur de ser ut. de väger ca 30 kg, och består av 80% vatten

[kajmal"]
2014-12-18 03:04
#13

här får jag ett av deras medvetande

Annons:
[kajmal"]
2014-12-18 03:13
#14

de har sagt mig att jag har 3 dimmensionsportar i mitt hem, det är genomgångar till andra dimmensionsvärldar. de är den främsta världen, av våra 300 dimmensionsgrannar, vår jord upptäckte de så sent som för hundra år sedan

de har kontakt med greys, och säger att greys civilation är överlägsen deras

[kajmal"]
2014-12-18 03:17
#15

går jag till dimmensionsvärlden, blir mitt nuvarande liv ca 100 år, följer jag greys är det relativt, min kontakt är 4000 år

[kajmal"]
2014-12-18 03:24
#16

min grey kontakt som var min försa guid, och har sin hemplanet i vår dimmension, har sagt till dimmesionsvärlden om mej  "han är vår"  har föreslagit att jag reser igenom dimmensionsvärldarna, och återgår sedan till hon, greys. eftersom hon är en av mina fruar

Eliiza
2014-12-20 12:32
#17

Hej! Ang #4. Att komma dit på evolutionsstegen, där vi jordemänniskor är nu, tar miljoner år. Då en planet inte är överbefolkad "vilar" den mänskliga andeformen 1.5 gånger det fysiska/materiella livet innan det är dags för nästa fysiska inkarnation. Dvs. om man levt ett fysiskt liv i 100 år så vilar andeformen sedan i himmelsfären (på "andra sidan") i 150 år. Men, här på Jorden är det kaos pga överbefolkningen, och då får andeformen en mycket kortare vilotid i det andliga området, vilket medför allehanda problem i det nya efterföljande fysiska livet eftersom allt inte hinner att bearbetas klart. Så, därför, om man bara är inne på sitt 8:e liv så har andeformen tillskansat sig så ytterst få andliga sanningar att den då fortfarande evolutionsmässigt sett räknas som nyande. Och som fysisk människa, och bärare av en så ung andeform, har man då utvecklingsmässigt sett inte ens nått grottstadiet. Med vänlig hälsning, Eliiza

[kajmal"]
2014-12-20 12:46
#18

så!  min kontakt i dimmensionsvärlden har bara 7 liv  sen går de till vallen som de kallar det irrar som andar där, de vet inte vad som händer efteråt

[kajmal"]
2014-12-20 12:52
#19

har fått en egen dokor i dimmensionsvärlden.  han gick nyligen genom hela min kropp,  som både fysiska kroppen och hjärnan.   han kommer att följa mej resten av mitt liv…….jag behöver bara tillkalla mej hans namn…….han är 12 år    23 år enligt vår tideräkning. han kommer över hit. jag känner en doft bredvid mej, kan inte säga vilken, när jag ligger i soffan. och känner hans osynliga händer, jag ska ingå i hans grupp. han sa till mej vara försiktig med sprit, och sluta röka. jag kommer att se ungdomlig ut sa han , men i hans grupp så är jag gammal, och han sa att jag kommer att få tillmällen om min ålder,  han kallar mej"old man river"  kamjal min guide var ochså förbi hon sa att hon var 83 år och räknade med att bli 120 år, hon ville ha ett barn till. när de kommer så säger de att de vill ha barn.  man känner hur de arbetar i underlivet, när de tar "prover"..det är tillåtet i deras värld att skaffa barn med den man vill.  därav "mina"  barn till ett antal av 77………min andra fru däröver kommer senare och ska föryngra mitt ansikte..hon är ochså 12 år alltså 23 i vår tideräkning….har ochså frågat om tänderna,  det ska de ordna

[kajmal"]
2014-12-20 12:55
#20

#17  var har du fått de uppgifterna.  är det dina egna!  de stämmer nämligen inte

Annons:
[VSK]
2014-12-20 20:45
#21

Kajmal. Att vara försiktig med spriten är ett ypperligt råd 👍

Det där rådet gällandes röka yppar jag mig inte om då jag själv 🚬

[kajmal"]
2014-12-20 20:48
#22

de berättade även om jesus………det var en man som fick några ovanliga besök av en alien………..dett blev så småningom bibeln med diverse berättelser……..sålunda en vanlig   utomjordisk kontakt

Zyperior
2014-12-20 21:44
#23

Hakar på här om det är ok?
Jag va en hästelian i mitt förra liv, det va dock två tusen år sedan. En hästelian är en blandning av en häst och en lian. De ser ut som hästar men hänger ner från träden och tarzan svingar sig i dem när han är ute på spaningsuppdrag för KGB. Det fanns dock bara 22 hästelianer kvar när jag gick vidare från det livet. Jag gick vidare till en sorts icke-existens i en grå dimma i ca 1400 år. Det enda jag minns är den grå dimman och enstaka bilder av tårtor och apelsinskal som passerade förbi under denna tid. När jag vaknade i mitt nuvarande liv för ca 600 år sedan va jag i två kroppar, en här på jorden och en på mars. Min kropp på mars dog ganska omgående eftersom luften där är full av kaksmulor. Så när han försökte vissla gick det inte så han dog av att han va uttråkad helt enkelt. Nu återstår endast skalet av det som är min kropp här, detta kan va det sista meddelandet jag skriver. Jag förutspår att jag kommer återfödas som en galax i sjön Vänern, ska bli intressant att vara en galax ett tag.. Ha d fint. Haj!

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

[VSK]
2014-12-20 21:49
#24

#23

detta kan va det sista meddelandet jag skriver. 

Ja det är det garanterat för vi tillåter inte troll här.

[Roftic]
2014-12-21 00:00
#25

Är ni som skriver att ni har kevt typ 8 liv o telepatiska är ni seriösa? Ni driver inte med oss?

[kajmal"]
2014-12-21 00:31
#26

jag har inte för vana att hitta på!

[VSK]
2014-12-21 05:53
#27

#25

För det första så blanda inte ihop plural med singular. För det andra så undrar jag vad du menar med "oss" ?

Det är ju ändå du som tittar in på sajten och inte tvärsom 🙂

Annons:
[Roftic]
2014-12-21 08:54
#28

Klantigt av mig att blanda plural och singular. Men då vet jag att det inte är på låtsas det som skrivs på sajten.

[VSK]
2014-12-21 10:40
#29

#28

Menar du sajten nu eller nån specifik tråd?

Om det är nåt specifikt inlägg du syftar på så finns det en anmälningsknapp. För övrigt så tas allt bort som inte följer de regler som är uppsatta. Dessa regler följer svensk lag, samt det vi valt att ha med.

Om du inte känner dig nöjd med detta svaret så får du skicka pm. Så vi inte trasar sönder tråden. 🙂

[Roftic]
2014-12-21 15:02
#30

Om någon har tagit illa upp av vad jag har skrivit så ber jag om ursäkt. #29 Ingen far förstår vad du menar. :)

[VSK]
2014-12-21 15:20
#31

#30

🙂

[VSK]
2014-12-21 17:03
#34

#32

Ska bli spännande om ett år från artikeln sett.

Annons:
[kajmal"]
2014-12-21 17:31
#35

de röster medium hör är ekon från bakåt i tiden

[VSK]
2014-12-21 17:42
#36

Isf så måste det betyda att alla medium som får kontakt oxå går bakåt i tiden ?

Och de som siar går framåt i tiden.

Finns ett alternativ kvar: nutid.

Eller?

[kajmal"]
2014-12-21 17:48
#37

många har nog kontakt med parallelvärdar, men tror att det är andar från vår värld

[VSK]
2014-12-21 17:52
#38

Mycket möjligt, kanske 🤔

m2studio
2014-12-23 09:32
#39

Att du Kajmal övertalas oss/mig att det du påstår är rätt svårt. Du inte kan komma med lite bevis och allt du nämner är teorier fortfarande. Vi inte haft kontakt med en Aliens i officiellt sätt än och du pratar om parallellvärdar och mm. Vänligen fixa lite starkare bevis som inspelning eller rätt bild eller lite filmer eller bild ppå dina fruar och barn i andra världar eller något som räknas som bevis i alla fall lite gran åtminstående.    Tack

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

[kajmal"]
2014-12-23 09:42
#40

jag har ett fysiskt implantat under vänster öra   ca 6mm långt och 1 mm tjockt

annars för övrigt lämnar de inga bevis

Choklad
2014-12-23 18:38
#41

kajmal, nu kanske du blir besviken men alla människor, djur, och medvarelser med oss är telepatiska. på det ena eller andra sättet och i olika "grader"😉 

Så ensam om att vara telepatisk är du absolut inte.

U R us

Annons:
[kajmal"]
2014-12-23 19:17
#42

djur är telepatiska   människor i allmänhet på låg nivå

[kajmal"]
2014-12-23 19:27
#43

om man säger så. så går det väldigt fort när dom informerar mej..då måste jag vara uppmärksam……………..om du skulle kunna lyssna , skulle det låta som en bandspelare som går med för hög hastighet

Choklad
2014-12-24 11:53
#44

nej det där med att medium hör röster bakåt i tiden kan jag inte hålla med om,  beroende då på hur du menar förståss,  kajmal. Jag är ett medium, på amatörnivå s a s, och då jag talar med andar, så finns de med mig i nutiden, så som jag uppfattar det, de finns här och nu vid de tillfällen jag samarbetar med dem. 

däremot kan man ofta som medium se bakåt och framåt i tiden, och även läsa av personer och djur. Men då kan man välja vilket man vill "se",  och vill man tala med aliens så kan man det också, de "hör" att man vill dem något.  Man kan "prata" med växter också, hela naturen är ett ofantligt ställe med olika energier att se och känna på olika nivåer. 🙂

U R us

[kajmal"]
2014-12-24 12:14
#45

jag trodde ochså att det var andar, tills jag fick reda på att det var dimmensionsvarelser………………de är väldigt bra på att driva med en till en början

[VSK]
2014-12-24 14:20
#46

Kajmal, faktum är att en teori jag haft har varit det du påstår, nämligen att aliens intar roller som andar. Men du kan nog inte räkna med nån fanclub för det du säger är att det inte finns nå andar i oss samt inget "liv efter döden".

[kajmal"]
2014-12-24 15:02
#47

har många alien vänner som uppträder som andar…..visst har vi andar ioss  när jorden förintas om 20 år, så finns människornas andar kvar och återföds eftersom det blir levande varelser i   "nya jorden"….däremot har de sagt att andra världar är stängda för jordiska andar då

[VSK]
2014-12-24 15:16
#48

Nu har ju jag tänkt leva mer än 20 år till, så vi får hoppas dina vänner har fel 🤦‍♂️🙂

Annons:
Marr
2014-12-26 07:35
#50

Kan så vara att det finns parallelvärdar. Det säger jag inget om. Fast varför ska det då vara avgörande att medium hör röster från framtid eller dåtid?🤔

Har själv haft en konversation med en gammal avliden vän genom ett medium. Han pratade om att han varit dum då han levde och undrade om jag ville ta hans förlåtelse för det. Han pratade om det som varit då han levde då jag fanns i hans liv och att hans död var hans eget fel.  Han pratade på samma sätt som när han var här med oss på 90-talet, politiskt intresserad och vansinnig på myndighet, svor som en borstbindare, därför kände jag igen honom.

Detta var från nutiden och i den värld vi lever och vet om här och nu. Att jorden kommer förintas om 20 år har jag också svårt att ta. Tror inte på att jorden förintas. Däremot att vi kan förinta oss själva, men att jorden kommer bestå. Det kommer ordna sig.

Ja det är mina tankar det utan att vara direkt medial. Fast allt är så stort att det inte går att greppa och allt för lite vet vi ännu. Skulle vara intressant om man finner bevis och kan förklara dessa parallelvärdar. Men jag tror inte det är förklaringen på andebesök från de andar vi känner. Men som sagt jag är inge vidare medial. 🤔

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
2014-12-26 07:41
#51

Mer och mer forskare och vetenskapsmän tror på det här med parallella världar. Det svåra är ju att bevisa det med teknikens undermåliga verktyg.

Vissa tror att det måste finnas minst 16 parallella världar för att det skall finnas en kopia av våran värld. Det komiska med det hela är att de försökte bevisa detta med matematiska formler 😃

Kan mkt väl vara som så att andarna är levande och kör på med sitt i en parallell värld och kikar in här när så behövs.

Marr
2014-12-26 07:46
#52

Förvånad skulle jag bli om jag själv "knackar på" för ett besök.😮😃

Det här är för stort för mig…🤦‍♂️🤪

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
2014-12-26 08:18
#53

ha ha det är det för oss alla Marr 🤦‍♂️

😃

m2studio
2014-12-26 09:26
#54

Än så länge regeringar ljuger till oss och inte visar vad dem har åstadkommit vi vanliga människor kommer inget vart. Än så länge vi vanliga människor inte vågar kräva regeringar vårt rätt att veta kommer vi inget vart. Bara förvirringar, bara om, bara tankar som leder ingenstans. Så tänk om vi kunde tänka annorlunda och kräva.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

[kajmal"]
2014-12-26 10:32
#55

om jag skulle ta mej igenom en av de dimmensionsportar som finns i mitt
hem, till en parallelvärld. så är det en promenad på ca 20 meter till nästa värld. det är som att gå igenom en tunnel mellanrummet kallas zonen, hur det förhåller sig med zonen har jag icke fått klarhet i ännu……

vet inte om andra märkt det. men ibland blir det tyst långa tider i kommunikationen…..då pågår aktivitet i parallelvärlden/arna och de stänger alla portar

Annons:
Eliiza
2014-12-28 14:05
#56

Hej! Jag vill, för säkerhets skull, förtydliga att… ett universum inom vårt eget Universum = en plats som skiljer sig från vår egen tids-rums-gestaltning = en annan dimension = ett parallelluniversum. Det finns alltså otaliga/oräkneliga parallelluniversa, detta beroende på vilken tids-rums-gestaltning man för tillfället väljer att resa till. Med vänlig hälsning, Eliiza

m2studio
2014-12-28 21:10
#57

#55 av: kajmal" 

Du sa tidigare att om du går genom en av portarna då inte kan komma tillbaka. Jag frivilligt gärna kan ta denna risk och istället gå genom en av portar så på den här sätet du kan filma mig och bevisa till hela världen dina påstående.

Jag själv inte kan säga att du har fel, eftersom jag inte kan motbevisa det men att acceptera att du har flera portar hos dig och inte upptäcker saker och ting är mycket kostig. 

Välkomna andra människor som kan gå genom och upptäcka andra saker som jag har inga namn för exempel.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

[kajmal"]
2014-12-28 21:13
#58

jag går igenom så fort jag blir erbjud och kan…….

[kajmal"]
2014-12-28 21:14
#59

vet inte om andra märkt det. men ibland blir det tyst långa tider i kommunikationen…..då pågår aktivitet i parallelvärlden/arna och de stänger alla portar

m2studio
2014-12-28 21:23
#60

ok, jag förstår. Med andra ord ingen annan får vet vad du har där och ingen annan får går genom portar och portar stängs ibland också.

ok.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Eliiza
2014-12-29 22:58
#61

Ang #20. Jag vet inte var ifrån du har fått dina idéer, för, jo, det jag skrev om i #17 stämmer. Detta är inte mina egna "påhitt" om du menar det. Jag beskriver tingen utefter vad jag lärt mig. De som bl.a. äger de verkliga kunskaperna i ämnet är ande-nivån Arahat Athersata, de visa i Höga Rådet i Andromeda och Plejarfolkets företrädare. Alla dessa har avancerat så långt att lögner inte förekommer hos dem. Dessa kunskaper är alltså ackumulerade genom åtskilliga årmiljoner och förmedlade av rent sanningsandliga nivåer. Det får stå för enbart dig då du alltså påstår att de, som avancerat från mänskliga varelser till sanna liv i rent andliga former, har fel i det de förmedlar till de materiella nivåerna, där vi jordemänniskor befinner oss… Salome, Eliiza

jobas
2014-12-30 04:39
#62

#40 läser du från en bok eller?

Annons:
[kajmal"]
2014-12-30 09:11
#63

61#  dessa uppgifter är från andra dimmensioner och från greys, de tror jag mer på eftersom de har berättat för mej själv

#62  inte detta klipp jag läser från min antecknin

1 andra klipp läser jag från min bok

[kajmal"]
2015-01-01 08:04
#64

#3  några citat ur min bok som utkom 2008

Kamjal
Kamjal – jag kallar henne så. Hon säger att hon kommer från en stad i framtiden som heter Kamjal. Hon kom år 2002 för att stanna och hjälper till med det mesta. – Jag är ditt kontrakt, säger hon. Jag såg henne för många år sedan i Stockholm men förstod inget då, jag blev bara förvirrad. En gång stod hon i hallen i det hyreshus där jag bodde. En annan gång stod hon i inrikeshallen på Arlanda. Nu har hon kommit för att stanna. Hon säger – I´m waiting. Tidsflödet som många gånger förr, tänds och släcks som en lysande stjärna på himmelen, som en lampa. Det är tidsflödet säger Kamjal.

Kamjal
Jag har haft många drömmar och mycket underligt har hänt. På morgnarna kan jag hitta långa blonda hårstrån på kläderna, och möblerna. Jag kan inte förstå var dom kommer ifrån och går och tittar i spegeln för att se om jag är gråhårig, men så långt hår har jag inte. Det händer många morgnar och jag begriper inte varifrån dom kommer. Så flyttar jag upp på berget och Kamjal visar sig (efter många år). Hon fanns i Stockholm på åttiotalet och jag hade glömt bort henne. Hon har långt blont hår och en lång vit klänning på sig, i Stockholm hade hon en lång blå kappa på sig. Hon säger att hon kommer från en stad i framtiden som kallas Kamjal, femtio tusen år in i framtiden. Jag får inget begrepp om det är på jorden eller nån annanstans hennes stad ligger, i en parallell värld till jorden. Det är i artonhundra-talets Frankrike, men femtio tusen år in i framtiden med vår tideräkning. Hon säger att hon lever på luft. Hon ser ut att vara en sjutton-arton år men säger att hon är sjuttio år. Det händer mycket med henne i närheten men sen ska vi ut och resa med Palien för att leta efter Drogismen.

nu är kamjal 83 år

[kajmal"]
2015-01-01 08:44
#65

detta har jag aldrig skrivit ner tidigare.  kamjals man är forskare.de lever som sagt som i inlägget ovan……..de han sökte kontakt med vår värld,  jag hörde dem oerhört svagt från början, som en liten öppning som blev större och större.  nu för vi normala telepatiska samtal………….jag kommer snart att resa iväg.

men ingen kommer att märka någonting, ty min klon tar över mitt liv här. detta är bestämt för ett par veckor sedan.

så då för ett par veckor sedan fick jag veta att jag kommer dö om 250 dagar, i september ungefär…så det är min klon som kommer att dö.

jag blir ungefär 100 år  alltså 140 år enligt deras tideräkning.  men mitt medvetande lever kvar när jag dör i deras värld.  kamjal tar hand om det för att föra in i en ny kropp…………….hörde alien blenda för ett par dar sedan hon från andromeda……"var rädd om dej"   sa hon.    ska jag resa frågade jag.  "ja bekräftade hon"                           jag har många besök från andra världar och varelser från denna värld, eftersom mitt hem blivit en central för besök utifrån..

det finns inget skydd för huset berättade palien,  hon som är en grey. än att de har givare eller nåt sådant som registrerar allting, och hindrar en del besökare för att komma ner…………………………….så i facing the world

[VSK]
2015-01-01 08:50
#66

#65

Du har inte funderat på att börja filma istället?

[kajmal"]
2015-01-01 10:55
#67

filma vad?

[VSK]
2015-01-01 11:58
#68

Det du skriver om i din bok tänkte jag främst på.

Choklad
2015-01-02 13:48
#69

Andar är andar, dvs allt har en ande, om det sedan är "anden" av en alien, eller anden av en person, det spelar då ingen roll eller hur? anden är ju "ickefysisk"  och det vi är nu i "levande" form"  är ju att räkna som rent fysisk, eftersom vi vibrerar som det.

Anden är ju det som är den ursprungliga källan, som kan ta den form som är gällande i dess "vibration", alien betyder ju främling, de är ju som vi fast med andra förutsättningar och anpassningsnivåer.  Allt har en "ande",   och oftast, också en fysisk kropp.  Sedan finns det säkerligen väsen som vi aldrig har upplevt, men det är ju en annan fråga.

Telepati är inget konstigt eller "speciellt" återigen, alla har det, men de flesta har inte förstått det och därför inte kunnat utveckla det vidare.

Vad grottmänniskor beträffar, så tror jag att de var långt mycket mer utvecklade rent "andligt" än vad vi är, och jag tror inte på att man kan indela själar efter ålder, då en själ för alltid är ung, men med mer och mer erfarenhet för varje liv, enligt vad jag uppfattat, så är själen helt fri från ålder och annat som vi förskaffar oss från den fysiska kroppens "krämpor".  Men själen vet hur de känns och det finns kvar i vår minnesbank och kan plockas fram vid behov.

U R us

Annons:
Upp till toppen
Annons: