Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1097 ggr
Cristine
12/10/14, 2:23 AM

Såg ett program..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

om en Mexicansk militärpilot 20 år gammal som år 1975 var otroligt rädd för livet då han blev förföljd av 3 ufos en lång tid , de flög runt honom flera varv medans han skrek "mayday" "mayday" och de som hörde honom kände och lyssnade till hans rädsla.  

Tll slut smällde det till i botten av planet och ett ufo hade lagt sig där och lyfte honom uppåt, han kunde inte längrekontrollera planet . nu var han såskräckslagen så han höll på at svimma han kunde ine andas och då lade sig de resterande  två ufona på planets vingar och han såg hur han steg till 4400meters höjd, då plötsligt släppte de honom och försvann och han befann sig strax ovaför Mexico citys flygfält när han varit väldigt långt dätrifrån

 Av smällen som ruckade hela planet när ufon som lade sig under hörde han att det kraschade och förstod att landningsreglaschet var förstört och han till råga på allt skulle vara tvungen att landa på mage som var så farligt men till slut sökte han upp en gräsplätt och lyckades landa bra då reglaget fungerade perfekt.

 Han stoppade inte planet utan rusad ut och sprang iväg därifrån så fort han kunde. Det komut i pressen och han blev ifrågasatt trots tornets bekräftelser. Några dagare efterå stoppade en stor svart bil honom och en svartklädd man sade ett var han inte tyst skulle något häända med hans familj. Nu först törs han berätta.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Gahella
12/10/14, 8:58 AM
#1

Gulliga typer, och vad var meningen med det där då?

Och bra att han vågade berätta till slut.

Huygens
12/10/14, 10:17 AM
#2

Jag funderar på om en del av dom äldre tidernas sk foo-fighters som förföljde plan, kan vara ett slags chupacabra-varelser? Dvs lite som cattle-mutilators, inte så intelligenta men nyfikna, störande och ibland som rovdjur. Blandat med riktiga ufo med intelligenta varelser. Jag tror inte alla ufon är av samma typ, utan deras beteenden och observationer pekar på att det är olika sorter.

Cristine
12/11/14, 12:31 AM
#3

Det jag tycker är konstigt är att de släppte av honom ovanför flygfältet som kanske tagit för honom själv en timme att komma dit

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
12/11/14, 6:48 AM
#4

Tycker mest det låter som UFO hjälpte han. Antagligen så var det kanske nåt fel på landningsstället. De fraktade planet mot flygplatsen samt med bra höjd så att planet kunde segelflyga och på så sätt få tid att hitta den där gräsplätten att buklanda på.

Fast det är ju bara en vild teori, så här på morgonkvisten 😃

Marr
12/11/14, 8:23 AM
#5

Ja och nu tycker jag det är roligt att "The Unexplained Files" visas på Discovery. Såg det i går klockan 23.00 och ska tydligen gå ikväll med och på söndag, tror jag.

Igår förstörde Ufo's kärnvapen bl.a. och det var från Ufokonferensen där alla gamla pensionerade militärchefer m.m. kräver total disclosure.

Tror det finns en tv tablå i länken nedan.

http://www.discoverychannel.se/program/the-unexplained-files/#2599410096001

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
12/11/14, 12:09 PM
#6

#3 Det tycker jag med Cristine?

#4 VSK, Men det står så här: Av smällen som ruckade hela planet när ufon som lade sig under hörde han att det kraschade och förstod att landningsreglaschet var förstört och han till råga på allt skulle vara tvungen att landa på mage som var så farligt men till slut sökte han upp en gräsplätt och lyckades landa bra då reglaget fungerade perfekt.

Annons:
[VSK]
12/11/14, 12:23 PM
#7

Aha, då missuppfattade jag och får skylla på både trötthet och för lite kaffe 😃

Gahella
12/13/14, 10:50 AM
#8

Händer mig med då bokstäverna liksom ramlar ut eller blandar ihop sig av sig självt, typ 😛

Upp till toppen
Annons: