Övrigt

Rod's, Orb's and what is it?

2014-12-05 21:18 #0 av: Marr

Orberna är jag säker på är utomjordiska, med intelligens. Här visar dom sig som vanligt med brukligt rörelsemönster.

Fast dessa Rod's, dom är ju skumma. Man har ju lyckats "fånga" dom på bild, i både hav som i himmel? Ja jag tror inte att alla otaliga videos är fejk heller. I alla fall är det konstigt och spännande.

https://www.youtube.com/watch?v=YfehWkUgTg4

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-12-05 21:44 #1 av: VSK

Det strömmar in över en miljon vittnesberättelser jorden runt varje år. Man räknar med att 95% av dessa är naturliga orsaker. Då återstår det +50.000 som inte går att förklara som naturliga orsaker.

Ganska spännande egentligen Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-12-06 01:56 #2 av: Cristine

Rods blir uppätna av svalorna i grottorna i Mexico

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-12-06 09:44 #3 av: Huygens

Frågan är om några av dom är snabbt flygande insekter som viftar med vingarna och fångas lite suddigt på kamera?

Det som syns runt 7:00 kan vara en meteor av lite större slag. Ljusstyrkan ökar och minskar och man kan nästan se hur det brinner av små bitar.

Ljuden runt 8:15 är väldigt mystiska. Det borde undersökas mer.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.