Annons:
Etikettupplevelser
Läst 876 ggr
[kajmal"]
12/2/14, 10:20 AM

mänskliga medvetandet

medvetandet är materia eftersom andar är synnliga. har sett min astralkropp. som alltså är energi, men vilken sort ? tv vågr och radiovågor är bekanta , med försök med avlidna, men en levande människa kan använda dessa vågor ochså,jag gör det i alla fall. om jag använder min astralkropp, så reagerar tv-personer på detta "teori" jag samtalar med de4ras ande-kroppar. var i världen spelar ingen roll, detta gäller live-sändningar. andra sidan planeten är inget problem……….har även testat detta på live-sändningarna från ISS inga problem de reagerar på det jag sänder. eftersom det är människors undermedvetna, eller andliga medvetande, som reagerar svarar på tester. så är det några men väldigt få personer som förstår att det är nåt annat än dem själva eller närmaste omgivningen, som påverkar dom……det är väldigt vanligt att ex. tv personer vänder sej till den person som sitter bredvid, och tror att det kommer från denna

. detta gäller även personer man pratar med i vardagliga livet, men då tror personen man pratar med att det är dennes egna tankar

Annons:
Upp till toppen
Annons: