Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1700 ggr
Cristine
12/2/14, 12:29 AM

Moderskepp

  I direktsändning

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[VSK]
12/2/14, 12:32 AM
#1

Rätt häftiga klipp 🙂

Eliiza
12/2/14, 11:54 AM
#2

Hej! Någon form av okänd farkost är det ju absolut frågan om. Verkar som att de är här för att observera och kanske för att återigen vänja mänskligheten vid deras existens, och kanske även få oss att på allvar börja fundera över och söka efter källan till vår egen existens och vårt historiska släktskap. Men, i mina ögon så är detta skepp alldeles för litet för att vara ett moderskepp. Med vänlig hälsning, Eliiza

maria-svensson
12/2/14, 4:47 PM
#3

Har jag förstått det hela, så har dom teknologi att öka eller minska storleken på sina skepp, som ett frekvensband kan vara smalt eller bred

ANAKIN SKYWALKER -X22

Cristine
12/2/14, 6:02 PM
#4

Ja , både storlek, form och färg, fast inte alla.  Pyramider, trianglar och runda silverfärgade förblir så.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

m2studio
12/3/14, 8:47 PM
#5

Jag tror att när vi ska prata om Moderskepp ska vi tänka mycket mycket större storlek om det kommer att stanna i omloppsbana tror jag och skicka sina "barn" till Jorden tycker jag.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Huygens
6/29/15, 12:11 AM
#6

Dom första 10 minuterna av detta klipp är lite intressanta, sedan upprepar dom mest bilderna. Från ThirdPhaseOfMoon.

Men halvvägs in på den blå himlen med vita moln är det ett slags ljusfenomen som dom funderar på om det är ett modersskepp som rör sej i molnet. Efter 3:40.

Rörelserna är väldigt hastiga för att sedan göra långa pauser.

Annons:
mulac
6/29/15, 8:54 AM
#7

Det som jag undrar ibland är, var är alla amatör astronomer med sin fina utrustning. Någon borde få till bra filmer eller foton?

Upp till toppen
Annons: