Frågor inom ämnet söker svar

Fattar inget

2014-11-26 18:39 #0 av: Cristine

Det talas mycket i Tv om attakerande utomjordingar och det finns massor av videos som talar om hur farliga de är när det verkar som att vi är de farliga. 

är i videon där hangarfartyget skjuter mot Ufot  men de svarar inte när de kunnat skjuta ner fartyget. jag har inte sett en enda video där de skjuter mot folk eller flygplan/helikoptrar..

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-11-26 19:01 #1 av: VSK

Hade aliens velat så skjuter de ned det de vill. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-11-26 19:38 #2 av: Evisen

Det är väl bara i filmernas värld det kommer aliens och försöker förinta/överta jorden.

Men vem vet? De kanske "bidar" sin tid och lägger in sin stöt när vi minst anar det?

Anmäl
2014-11-26 21:04 #3 av: Cristine

Efter att ha flugit runt jorden sedan

40 talet.... låter inte logiskt Evisen men det är klart att  jag inte innehar sanningen.Funderar

Anmäl
2014-11-26 23:30 #4 av: skylight

Någon ur disclosure project menar att regeringen i ett av många steg skall inbilla oss människor att vi är hotade av utomjordingar,något att tänka påFörbryllad

Anmäl
2014-11-26 23:50 #5 av: Cristine

Precis skylight!

Anmäl
2014-11-28 09:33 #6 av: Gahella

Jag är inte lika säker på någonting längre, ärligt talat. För samtidigt är de ju redan här och har boat in sig överallt där de kan för att infiltrera oss.

Låter säkert paranoid men det bjuder jag på, själv vill jag kalla mig mindre aningslös och mer vaksam på fler eventualiteter... Glad

Anmäl