Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 935 ggr
skylight
11/20/14, 11:19 PM

ETT TILL UFO KLIPP!!

Jaha! Vad tror ni om detta då?

I am a true beliewer in UFO!!!

Annons:
Cristine
11/21/14, 12:22 AM
#1

Alla ropar fejk  när vi lägger in dessa men det tror inte jag

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

skylight
11/21/14, 12:44 AM
#2

Det är (någonting) med att Usa är så intresserade av mellanöstern. Jag var i Turkiet och såg en lysande bomerang som ändrade kurs tvärt, mycket aktivitet  i dessa regioner🤫

I am a true beliewer in UFO!!!

Cristine
11/21/14, 1:36 AM
#3

De är där helt klart och de videos man kan se  med amerikanska soldater och ufos är inte så farliga som de ser ut, lägg märke till att om de attakerar så är det aldrig diirekt på    soldaterna utan på sidan om för att skrämmas, jag har bara sett en som  blivit utsatt och det är på ett plan

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

I want to belive
11/21/14, 10:43 AM
#4

Är det inte mycket aktivitet i dom regionerna pga territorium? Tänker på att det kan ligga mycket begravt som inte tillhör människan? Teorier bara :) Jag tycker INTE denna såg fake ut alls .. riktigt bra animatör i så fall .

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Marr
11/21/14, 11:15 AM
#5

Denna har jag inte sett tidigare och det ser ju verkligen inte ut som en drönare heller precis. Ganska intressant klipp. Jag vågar inte kalla det för fejk…🤔

Kan vara minst lika mycket verklighet som fejk, säger jag. Så lätt att kalla allt för fejk bara för det finns gott av den varan också…😕

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

skylight
11/21/14, 12:35 PM
#6

3# Bockar o bugar för denna video! Väldigt intressant,den som söker den finner🙂

I am a true beliewer in UFO!!!

Annons:
Upp till toppen
Annons: