E.T. / Utomjordiska raser

Blodprov

2014-10-22 08:49 #0 av: [kajmal"]

Popul Vhu blodprov närkontakt

Posted on

http://www.criscenzo.com/jaguarsun/popolvuh.html

muntliga berättelser från maya folket

satt och tittade på ancient aliens på history channel  i natt

det var om maya-folket

utomjordingarna tog blodprov på människorna,  därför offrade maya människor.de trodde ”gudarna ville ha blod,   jag frågade mina vänner på andra sidan dimmensionsporten,    ” ja”  svarade de. det var för att  ”gudarna” tog blodprover

jag frågar är min dimmensionsport en stargate,  de svarar  ”det kan man säga” !

jag frågar vad är det här för grad av kontakt,   hon svarar,   ” få se  fjärde tror jag

http://sv.wikipedia.org/wiki/N%C3%A4rkontakt

ett annat stjärnsystem frågar jag         ”ja ” svarar hon

jag frågar var sker den första kontakten?   sydamerika eller här,  hon svarar,  ”vi får se”

en annan röst säger, ”karl egon   är du nöjd”  ja svarar jag,  så säger hon,  ”då drar vi oss tillbaka

detta var mina samtal i natt !

Anmäl
2014-10-22 09:14 #1 av: [kajmal"]

http://ufonat.wordpress.com/2013/06/17/besok-dimmensionsport/

Anmäl
2014-10-22 10:02 #2 av: Hukanson

Hur odlar du ditt intresse - är det helt genom ditt eget liv och dina egna upplevelser eller tar du till dig andras erfarenheter genom bokläsning också?

Oneness can not be divided.

Anmäl
2014-10-22 10:35 #3 av: [kajmal"]

samlar på ufo och okulta bcker helst gamla.  däniken läste jag som liten, favorit är nog eugen simitjov

har e-mailat lite med ante jonsson, och delat erfarenheter

Anmäl
2014-10-22 10:43 #4 av: [kajmal"]

antes möten skedde oftast vid vattendrag

en gång såg han en ubåtsliknande farkost, och människoliknande varelser som kom gående mot honom på vattnet,  frågade han om han var intresserad av mina erfarenheter med vatten varelser.   det ville han gärna läsa

så har ante ochså träffat på en pälsklädd varelse, som stod och tuggade på en grankvist

frågade lilly för ett tag sedan ( den pälsklädda) vad de åt på skeppet.  "frukt" svarade hon

Anmäl
2014-10-22 10:47 #5 av: [kajmal"]

video

Anmäl
2014-10-22 16:26 #6 av: Hukanson

En del människor blir utvalda att vara pionjärer för Första Kontakt men det är inte lätt att lära sig vara orädd och avslappnad i umgänge med stellarer på jorden som har en teknisk nivå vi bara kan drömma om. Det småländska samhället hade ingen som helst beredskap att ens vilja undersöka sanningshalten i hans berättelse. Han hade tur som kom ur mentalvården så fort som möjligt. Jag ska försöka få tag i böckerna han har ju mycket intressant att berätta om och det bästa är ju att han är svensk och man kan relatera lätt till hans historia.

Anmäl
2014-10-22 16:50 #7 av: [kajmal"]

varför kallar du de stellarer hukansson?

Anmäl
2014-10-22 17:01 #8 av: Hukanson

Varifrån kommer de, Kajmal? Just det, från stjärnorna. Det är långt bort. Det är inte något människopåfund, icke ens av våra egna avlidna. De är resenärer från stjärnorna, stellas. Interstellära skepp färdas de med, kapabla till tekniker vi bara kan drömma om.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.