Annons:
Etikettscience-fiction
Läst 4347 ggr
skylight
2014-10-19 18:04

Ufo landning?

Kam detta vara på riktigt, ni bestämmer ,det år iallafall intressant.

I am a true beliewer in UFO!!!

Annons:
Tarotstollan
2014-10-19 19:25
#1

Om det är sant eller ej är en bra fråga men det var väldigt fint filmat.  Jag hoppade till och blev lite rädd när Ufot startade och flög iväg och när filmaren sprang närmre och vi hör hur barnet gråter.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

skylight
2014-10-19 22:44
#2

Ja man vet aldrig. Märkte en ständig cirkel rörelse med kameran?

I am a true beliewer in UFO!!!

Eliiza
2014-10-19 22:47
#3

Hej! Fascinerande filmsnutt. Vet dock inte om den är äkta eller ej. Jag tycker dock det är lite synd att kalla dessa strålskeppsresande besökare för aliens. Det ordet har ju även anammats i det svenska talspråket och har överlag fått underbetydelsen av något som inte är mänskligt. Otvetydigt så är dessa besökare människor, mänskliga varelser, fast utav annan ras. Såvida att de då förstås inte är t.ex. androider, dvs. en typ av biologiska robotar. Med vänlig hälsning, Eliza

[Lollo 97]
2014-10-20 18:46
#4

Tycker filmen är riktigt bra gjord.

Men kan inte avgöra om det är äkta eller ej. (Vill att den ska vara äkta iallafall)

[Hukanson]
2014-10-20 20:37
#5

För mig är filmen realistisk. En äldre man på skogspromenad med sitt barn eller barnbarn av någon anledning har kamera med sig eller iPhone typ. Kan helt lugnt stå och filma denna helt sensationella förekomst av ett stellarskepp med två vita pilot drönare som verkar njuta av att komma ut och sträcka på kroppen, kanske göra något mer. Men efter kort avkoppling går tillbaka in och startar upp motorerna för att med otrolig hastighet gånupp på 400 meters höjd och öppna upp ett hyperspace fönster för att försvinna in i högre dimensioner? Otvivelaktigt ingår detta i planen som ska göra oss accepterande av deras existens och närvaro i solsystemet. De är ju otvivelaktigt fridsamma och de väntar bara på att även vi ska bli fridsamma i alla nationer så de kan allmänt kontakta oss för ett samarbete. Men de riktiga stellarerna ser inte ut som dessa.

Cristine
2014-10-20 20:39
#6

#3 Där ger jag dej rätt och tycker vi kan kalla dem t.ex  besökare istället

 eller som Hukanson Stellarer

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
skylight
2014-10-20 22:41
#7

Eller, andar i en annan kroppsform😉. Aliens betyder ju egentligen främmande🙂 det skulle funnits alien smileys

I am a true beliewer in UFO!!!

Cristine
2014-10-20 23:28
#8

Här kan du få en😱🚞

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

skylight
2014-10-20 23:40
#9

Tack för den! Menar du alien smileys?

I am a true beliewer in UFO!!!

sjöholm i hålan
2014-10-29 20:13
#10
micki7878
2014-10-30 12:42
#11

vilka långa armar Alien har, går nästan ner till halva vaderna:) För mig känns videon inte äkta även om skeppet är väldigt bra gjort. Alien lite sämre gjord, speciellt när hans springer iväg. Men man vet ju aldrig förstås..

[Wraith]
2014-10-30 17:16
#12

Helt klart en fejk, en av de bättre. Inte en chans att man kan hålla kameran så stilla som de gjorde med detta i siktet! INTE EN CHANS!!! Adrenalinpåslaget och upphetsningen hade gjort det till en skakig film, betyyydligt skakigare än vad den knappt är. Inget stativ används heller.

Vilken fanatisk fantasi folk har ibland 🤔

Marr
2014-10-31 06:41
#13

Du Wraith det var min tanke också första gången jag såg videon! Den är jättebra och man ser tydligt. Faktum är, för jag tänkte efter, har ju sett en Alien jag med och inte olikt på något sätt. Den Alien vi såg var mer av smutsgul karaktär men samma kropp och skeppet han kom i från var kamoflerad av ett slags "nät". Det såg vi för vi kunde se rutmönstret i "nätet".

Det som var uppseendeväckande var att vi såg varelsen ca 1 meter lång, på 50 meters avsyånd, med klara ögon. Kanske masspsykos? Varför då? Vem/vad vill få oss att se detta som inte "finns"? Vi ställde inga ledande frågor till varandra då vi såg detta.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[Wraith]
2014-10-31 16:30
#14

#13 Masspsykos eller inte så kan du även dela med dig en lögn. Vad vet jag, för jag var inte där och du har inga bevis på att det verkligen skedde. Och nej jag kallar inte dig för lögnare, men det är ett alternativ av allt som kan förklara det ni såg, eller inte såg. Visst får folk dela med sig sina upplevelser, men som sagt en upplevelse är inte bevis på att man verkligen såg det hjärnan uppfattade. Och även om ni alla såg något som ni kom fram till att det var aliens så är det vagt. Häftigt om ni verkligen såg det ni tror ni såg ABSOLUT, men tja längre än så verkar sådana här syner inte leda.

Jag hade blivit heltokig om jag var bakom kameran i denna film och det jag såg vore äkta. Så i mina ögon är det helt klart fejkat, tyvärr måste jag säga! Bara kamerarörelsen är underlig. Jag hoppas att jag får finns kvar den dagen vi får kontakt som vi alla får ta del av, även om det är mindre troligt.

Marr
2014-10-31 16:47
#15

Ja det var en av de mest underligaste upplevelser jag varit med om och önskar fler kunde få uppleva det samma…Detta har ju hänt fler förresten och ja man kan ju önska få veta varför det händer. Vad betyder dessa besök? Vad gör dom här? Varför syns dom bara i bland? Vilka är dom?osv…🤔

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2014-10-31 23:36
#16

.😮Tänk att jag har aldrig tänkt på om min guide har långa eller korta armar…efter 7 år tillsammans vet jag inte det, jag ser bara hans ansikte eller ögon eller så går han på sidan om mej.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Ghosthunter
2014-11-02 11:00
#17

Så skulle det mycket väl kunna se ut……men jag får ändå en känsla av att filmklippet är för bra för att vara sant…..men vem vet?🤔

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

I want to belive
2014-11-02 23:32
#18

Den där videon är rätt härlig… men den har redan blivit fake - förklarad tyvärr… :/ Oddsen är SÅÅÅÅ LITEN att få med gråingar bara mitt på ljusa dagen och så i närheten av en människa när gråingarna själva vet att den individuella kontakten är den effektiva kontakten . Det kommer tyvärr dröja innan vi får med riktiga gråingar sådär uppenbarligen på video .

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Cristine
2014-11-03 09:47
#19

Jag förstår inte varför de grå inte skulle kunna landa mitt på dagen  och visa sig, andra gör ju det, de som håller till på berget  framför Gladys Cordobas hem t.ex… de har varit där ett par år nu.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
2014-11-03 09:51
#20

Så här ser de ut..de byter form och färg, leker många tillsammans på berget för det mesta och jagar varandra

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
skylight
2014-11-03 11:53
#21

#20 Oj,oj,oj ett riktigt bra filmklipp🙂 ser skumt ut. Vad tror du det är för något?

I am a true beliewer in UFO!!!

Cristine
2014-11-03 12:33
#22

De kom dit i ufo och bor tydligen i berget numer. Forskare har stått på hennes balkong och sett hur hon komuniserar med varelserna

Här har du fler videor

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/536e9462ce12c47a5d001ca8-bergsklattrare-och-aliens

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

micki7878
2014-11-03 12:42
#23

Från det ena till det andra så hittade jag den här videon, jag hade ingen aning om den andra halva på tavlan. Så jag tänkte lägga upp den här. http://youtu.be/W8dYK6ugLHE

micki7878
2014-11-03 12:47
#24

Kanske är en sån här som var på tavlan? http://youtu.be/lEAgc7LRjG8

Cristine
2014-11-03 13:00
#25

#23 Jesus är ju en utomjording har man kommit fram till och då är det ju ganska logiskt att mamman har dem i sin närhet.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

I want to belive
2014-11-03 13:27
#26

Jag vet mycket väl att Jesus var en delvis utomjording och Maria fick implantat foster . Men det jag menade var att det är väldigt luddiga bevis som finns ute på Youtube och så , och det kommer nog dröja innan vi får en Grey personligen inspelad på film som är 110% riktig , liksom " här är jag , jag är "namnet " osv osv ". Jag menar att just nu är oddsen rätt liten att få självaste varelsen med kropp och ansikte på video.. det är ju idag mest fenomen vi lyckas fånga . Och jag tyckte den vita krummiluren likande en vit plastpåse som blåste iväg , men det kan lika gärna vara ett fenomen! Jag är en True beliver , men som jag sagt tidigare , fiction och verklighet.

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Marr
2014-11-03 13:51
#27

Mera Gladys Córdova. Denna är relativt ny och har tyvärr ingen översättning men här är dom många…

http://www.youtube.com/watch?v=qm6mt1J1m4Y

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
skylight
2014-11-03 14:21
#28

Jag har strukit plastpåse!!! this is crazy🤔,något man velat uppleva själv.

I am a true beliewer in UFO!!!

Cristine
2014-11-03 14:54
#29

Besök på hennes födelsedag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

I want to belive
2014-11-03 16:02
#30

Ja nu är dom inga plastpåsar! Dom påminner om dom där "skogs andarna" som ser ut att ha två långa ben bara . Riktigt mysiga videos dom två sista .

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Upp till toppen
Annons: