Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 2597 ggr
Cristine
10/19/14, 9:13 AM

Enormt ufo

Väntar de på att få besöka jorden?

3000 miles=alltså 450 svenska mil

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Mia-45
10/19/14, 9:32 AM
#1

Oj jäklar vad stort…😮

Tjeja
10/19/14, 9:32 AM
#2

Oj det var verkligen jättestort!

Hur lyckas de hålla sig osynliga för oss på jorden  undrar jag… deras avancerade teknik alltså… förutom all annan teknik de har som är i det närmaste övernaturlig för oss på jorden att åstadkomma ännu. Det är ju liksom ingen liten sak att dölja mitt på ljusan dagen som det är där på bilden just då..

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

_Fisken
10/19/14, 10:09 AM
#3

Jag har lite svårt att tro på det där fotot.

Tänker ändå på att Tjeja undrar hur de lyckas dölja sig för oss. Enligt en artikel jag läst här på siten så döljer de sig för oss genom att de kan styra våra hjärnor genom en mental switch. Det vi ser är moln och blå himmel. Enligt den artikeln lade våra skapare in den (nån alien-ras) denna switch. Våra sinnen är vidöppna och är lätta att manipulera - enligt artikelförfattaren. Det de INTE kan manipulera är kameror. De har inte denna switch. Därav fotot.

Cristine
10/19/14, 10:17 AM
#4

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Huygens
10/19/14, 12:29 PM
#5

Ja, någonting är definitivt på gång. Jag tror, hoppas att det finns olika krafter i verksamhet som försöker stoppa det värsta.

Tjeja
10/19/14, 4:55 PM
#6

#3 i så fall borde betydligt fler kameror se betydligt fler saker som vi borde se genom kamerorna och upptäcka ändå i så fall. Tycker det är märkligt ändå. Så den förklaringen med någon "switch" har jag väldigt svårt att tro på…

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Huygens
10/19/14, 5:23 PM
#7

Gnostikerna kallde Archons förmågan att luras för 'hal' (engelskt uttal, koptiskt ord). Archons använder sej av hal, som är en förmåga att manipulera vår upplevelse av verkligheten. Hur långt denna förmåga sträcker sej är en bra fråga. Hal är Archons högsta förmåga enligt gnostikerna, simulering av verklighet.

Om Archons inte vill att vi ska se något speciellt, använder dom sej av hal.

skylight
10/19/14, 10:47 PM
#8

Det var inget litet föremål.

I am a true beliewer in UFO!!!

Rumblebee
10/21/14, 12:48 PM
#9

Dock är det inte ett ufo utan en bild från en simulation ett brasilianskt planetarium skapat. Sidan är visserligen på brasilianska (kommer inte på vad språket heter haha) men på bilden så syns en pryl som helt klart har exakt samma form som skuggan i klippet ovan http://www.sect.df.gov.br/noticias/item/2139-filme-origens-da-vida-volta-a-ser-exibido-no-planetário-de-bras%C3%ADlia.html Samma skugga, fast här är den på en sol http://noticias.r7.com/distrito-federal/planetario-retoma-as-atividades-em-brasilia-26122013

Tjeja
10/21/14, 5:12 PM
#10

#9 Nu har du nog missuppfattat vad det är vi syftar på som "ufo" i bilden.. Det är den "guldglittrande cirkeln" som är själva ufot. Och i videon säger dem att bilden kommer ifrån det brasilianska planetariet där bilden från ISS visas! Alltså med samma apparatur som de andra bilderna på planeter och solen ifrån det planetariet. En sorts projektor alltså som fotografen fått med i sitt foto av bilden från ISS.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[Hukanson]
10/21/14, 5:14 PM
#11

Det måste ju vara en sattelit som fotat skeppet…som är hundratals mil i diameter…hur länge det visade sig är svårt att gissa….kanske en halvtimme? Sen blixtsnabbt in genom en portal till osynlighet…Undrar hur många stellarer som bor på skeppet och varifrån de kommer. De har cirkulerat runt i solsystemet i tiotals år redan kanske de längtar efter att få åka ner i mindre skepp och vistas i vår sköna natur eller äta hamburgare på McDonalds.

[Hukanson]
10/21/14, 5:21 PM
#12

Representanten för NASA säger att de är unika på så sätt att de har ansvar för utomjordiska amerikanska medborgare … Efter Fugelsangs promenader i rymden och med tanke på det svenska deltagandet i Marsexpeditionen borde även Sverige ha en myndighet som ansvarar för ssvenska medborgares välfärd utanför Jorden. Kanske SIDA?

I want to belive
10/22/14, 8:39 AM
#13

Påminner om Filmen mission to mars ! Stora sand-skepp. Riktigt vacker film , och en väldigt fin alien med där också .

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Annons:
Upp till toppen
Annons: