E.T. / Utomjordiska raser

Död stellar - sant eller falskt?

2014-10-14 19:23 #0 av: Hukanson

Även stellarer kan råka ut för olyckor och här har man hittat en som verkar ha fått benen avklippta och därför döden dött.
http://beforeitsnews.com/paranormal/2014/10/ufo-crash-the-military-had-taken-a-dead-alien-2477206.html

Oneness can not be divided.

Anmäl
2014-10-14 19:30 #1 av: Tjeja

Varför skildras alltid sådana här påstått "äkta aliens" nakna??

Jag tror att det är falskt!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl
2014-10-14 22:03 #2 av: Hukanson

Vem har talat om för dig att de är nakna?
:)

Anmäl
2014-10-14 22:27 #3 av: Cristine

En grey dör bara i olyckor, de blir aldrig sjuka och deras hud är som trampdynorna på våra djur. De är sällan utanför sina skepp,  därför ser de ut som de gör . De sitter mesta tiden framför sina tekniska prylar därför detta utseende med stort huvud för de får mycket info från sina avancerade datorer, stora ögon för de har stora panoramaskärmar, Inga ögonbryn eller fransar för de svettas inte,liten mun för de behöver mest piller, långa fingrar för de trycker hela dagarna vid tangenter, svårt att gå för de sitter hela dagarna  De klonar sig själva men vill med människans hjälp ändra på allt detta.

Taget ur en av mina drömmarSkrattar

Förlåt Hukansson men kunde intre låta bli

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-10-15 04:38 #4 av: Hukanson

Visserligen hämtat ur dina drömmar Cristine men ändå fullt adekvat för tråden och trovärdigt också. Som trampdynor minsann. Jojo ett par tusen år i den teknokratiska byråkratin sätter sina spår. De vill ha hjälp att komma tillbaka till livet kan man tänka. Röda Korset får tänka till litet på den fronten då.

Anmäl
2014-10-15 07:45 #5 av: [kajmal"]

när greys visar kärlek , blir deras ögon röda!

Anmäl
2014-10-15 08:42 #6 av: Marr

Hur vida denna är äkta eller ej vet ej....men varför inte? Undrar om dom lyckats skjuta ner dennes skepp i så fall eller om dom kraschat? Det har ju hänt förr...Rosewell incidenten t.ex.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-10-15 09:55 #7 av: skylight

Håller med föregående talare, att man inte kan veta, men det är en väldigt detaljrik  "fejk" i sådana fall. Tack för ett riktigt intressant inlägg.

Anmäl
2014-10-15 10:20 #8 av: Tjeja

#2  Jag tolkar bilderna du länkat till som att utomjordningen är naken.. och att greys istortsätt alltid är  återgivna på det sättet. Såvida dem inte har kläder som inte syns typ..

Med våra ögon sett är de alltid skildrade som på dessa bilder... nakna!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Anmäl
2014-10-15 11:31 #9 av: Hukanson

Jag har läst att dessa varelser inte är "riktiga" aliens utan klonade arbetsvarelser som används för de riktiga stellarerna ! Därför har de inga kläder kan man tänka.
På samma sajt hittar man mycket roligt...också denna bild från Mars som visar ett irländskt kors! http://beforeitsnews.com/paranormal/2014/10/ancient-irish-cross-slabs-carved-in-mars-rock-caught-by-mars-rover-opportunity-video-2477202.html

Anmäl
2014-10-15 12:29 #10 av: Cristine

Ricardo Gonzales berättar att när Antarell nordisk utomjording på nära 3 m från Alfa Centauro bjöd in honom till sitt skepp  var det fullt av dessa små varelser i  rummet där de stora skärmarna var.

Anmäl
2014-10-16 11:03 #11 av: Magi-cat

Ursäkta en antagligen dum fråga, men vad precis är stellarer?

Anmäl
2014-10-16 11:10 #12 av: Hukanson

Stella = stjärna. Stellarer är varelser från stjärnorna dvs utomjordingarna. Många många raser bor bland stjänorna och frågan är om vi är ättlingar till dem eller om de är ättlingar till oss.

Anmäl
2014-10-16 11:32 #13 av: Magi-cat

Alltså samma som aliens?

Anmäl
2014-10-16 11:56 #14 av: Hukanson

Alien är engelska för " främmande" eller "annorlunda" och debatten går runt frågan hur annorlunda de är....de säger själva att en del av dem inte är ett dugg annorlunda medan andra är mycket annorlunda typ då de "nakna" som ju definitivt är litet annorlunda.
Man kan veta att illegala invandrare i USA från Mexico också brukar kallas aliens för de har inga legitima uppehållstillstånd.

Anmäl
2014-10-16 12:12 #15 av: Cristine

Ja i sydamerika så kallas aliens många gånger för utlänningar och då blir man förvirrad. Jag minns då jag på 60 talet var i Paraguay i en by i djungeln, när de såg mitt blonda hår ville alla ta på det, då talade de om att de hade sett i en glänta likadana som mej men de var stora som träd  Då jag pekade mot himlen och tänkte att det där har de de nog inbillat sig men de kanske tror det var änglar, men han nickade och sa utlänningar och resande.

Anmäl
2014-10-16 12:14 #16 av: Hukanson

Ha ha Cristine du är känd som Alien i Sydamerika med egen fanclub he h... Är det sant? Är du blodgruppstestad?

Anmäl
2014-10-16 12:31 #17 av: Cristine

Ha ha ..jag har alltid känt mej annorlunda, kallar mig själv för galen gammal tant,

Läkaren skrev in min blodgrupp i passet, vilket man naturligtvis inte fick göra men det gick inte att ta bort

Jag kommer bara ihåg AB+

Blodgrupp B utvecklades någon gång mellan 15 000 och 10 000 år f.Kr. i Himalayas högländer och spred sig till de asiatiska grässlätterna. Blodgrupp AB uppstod för ca 1000 år sedan när dessa folkslag möttes.

Anmäl
2014-10-16 12:45 #18 av: Hukanson

Drazo Cristine, selamat uj.

Anmäl
2014-10-16 12:57 #19 av: Cristine

Nu har jag skrivit in det riktiga och fått reda på att jag är en asiatmix.

Hmmmm Drazo  låter Ungerskt och Selamat är Indonesiskt.

Det har han rätt i..absolutTummen upp

Anmäl
2014-10-16 13:10 #20 av: Hukanson

Tack för att du får mig att tänka på hur gammal den kropp jag har är. Tänka sig att man rör sig med en kropp från en ras som har levt på denna planeten i kanske miljoner år...det måste finnas en ovbruten kedja från den kropp jag har till den kropp som Urmodern hade i tidernas begynnelse...och vi är alla släkt med varandra....väl?

Anmäl
2014-10-16 13:28 #21 av: Cristine

Jopp!

Anmäl
2014-10-16 15:21 #22 av: Magi-cat

I senaste numret av Illustrerad Vetenskap, 2014:16, finns allt om the First Contact. Glad

Hur de ser ut och vad vi gör för att få kontakt...Cool

Anmäl
2014-10-16 17:14 #23 av: Cristine

Vi fick numret idag och en sak förbryllar mej väldigt.

De skriver om  Carl Sagans Arecibo-budskap som skickades från Puerto Rico
De säger: Det är inte så troligt att rymdvarelserna förstår.... och de säger inget om att de inte bara förstod utan de skickade också svar till samma plats

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.