Utomjordiskt

Månen-Vad kommer ut ur kratern?

2014-10-14 07:36 #0 av: Marr

En relativt ny film som har filmats av en "bakgårdsastronom". Han har fångat denna märkliga tingest som tar sig ut från en krater. Ser ut som ett ufo, fast hade det varit längre ner hade den väl förklarats som en väderballong eller något?

https://www.youtube.com/watch?v=2_EZTBaSEWU

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-10-14 07:48 #1 av: Magi-cat

Det är Enterprise som tagit skydd för anfallande romulaner.Glad

Skämt åsido, svårt att se vad det är. Fina bilder på månen i alla fall!

Filmar man baklänges kan det kanske vara ett meteoritnedslag?FunderarFinns så många fejkvideos tyvärr.

Anmäl
2014-10-14 08:12 #2 av: Marr

Hahaha Magi-cat!Skrattar

Jo tyvärr gör det ju det önskar jag hade en värstingkamera . Man tror det när man ser det själv. Fast jag tror också att folk i allmänhet snart kommer ikapp Nasa och kunna titta ut i vårt solsystem. Fejkvideos göres inget besvär med att skapa mer? Månen ligger ju nära till att studera...där är nog inte så dött som man kan tro, tänker jag.Cool

Anmäl
2014-10-14 08:12 #3 av: starhawk

#1: Ledsen att göra dig besviken men meteoriter följer en rak bana och den här ändrar kurs ett antal gånger så den förklaringen håller inte.

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

Anmäl
2014-10-14 08:17 #4 av: Magi-cat

#3 Haha, jag kan nog hantera besvikelsen. Skrattar

#2 Ja tänk om man hade ett värstingteleskop och värstingkamera! Skulle väl sitta där jämt...Cool Vi får önska oss av tomten!

Men det är som du säger, redan många ögon som tittar ut i rymden och gör upptäckter.StjärnorMåne

Anmäl
2014-10-14 08:41 #5 av: Marr

Ja Katten jag hade nog ställt ut sängen på balkongen. Hoppas tomten har råd med varsin till dig & mig och några till då...Skämtar

Anmäl
2014-10-14 10:19 #6 av: Hukanson

Visst blir man litet impad av att somliga kan sitta i Friggeboden och se stellarskepp landa och lyfta på månen. Men varför gör de det? Kan de lämna skeppet och vandra omkring utan typ syrgas? Behöver de tömma sina latriner? Många mysterier återstår att lösa.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2014-10-14 11:19 #7 av: Cristine
result

Jag tycker att detta inte är konstigare än att de flyger ut och in i Kratrarna här på jorden

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-10-14 21:11 #8 av: VSK

Jag röstar på väderballong Yrar Skrattar

Nä men det var intressant video. 

Cristine din länk funkar ej. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-10-14 22:04 #9 av: Cristine

Jag vet VSK jag fårinte in bilder och kan inte kopiera.

Anmäl
2014-10-14 22:11 #10 av: VSK

Varför går det inte tro?

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-10-14 22:37 #11 av: Cristine

ingen aning..Oberörd

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.