Övrigt

IRS - Reptilians

2014-10-09 17:47 #0 av: Huygens

USAs Skatteverk, det s k IRS (Internal Revenue Service) är inte en myndighet, utan ett företag.

Varför är det så?

År 2006 gjorde dokumentärfilmaren Aaron Russo en film om IRS (och till viss del om FED), som både i stora drag och i detalj (några typrättegångar), visar att IRS är en olaglig och kriminell Illuminati-organisation samt att USAs reptiliandomare mörkar vad som pågår. Dokumentären innehåller ett flertal citat från domare och andra amerikanska myndighetspersoner. Se även inlägget om IRS.

Russos dokumentär heter America: From Freedom to Fascism.

Lägg särskilt märke till intervjun med USAs Kongressledamot Ron Paul, där han får frågan vem som äger FED, runt 58:40 in i videon. Ron Paul svarar: "Det är hemligt. Och vi misslyckas förstå vad som händer."

Året efter att Russo offentliggjort sin dokumentär, blev han mördad på liknande sätt som Jack Ruby. En amerikansk underrättelsetjänst förorenade Russos livsmedel så att han fick galloperande cancer och dog på ett sjukhus i Los Angeles år 2007.

Vill man veta något om IRS och FED, är Russos dokumentär en av dom bästa källorna jag hittat.

Anmäl
2014-10-09 18:03 #1 av: Huygens

Oj, det fanns visst redan en tråd om Russo här.

Anmäl
2014-10-09 19:15 #2 av: Marr

Jag gillar Aron Russo. Ser att filmen är 1 1/2 timme lång så tar det i etapper i morrn'. Tack Huygens!Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.