Övrigt

Microvågor som vapen.

2014-10-09 10:43 #0 av: Marr

Mera övrigt...

Med tanke på Haarps och mikrovågor... så här säger Barrie Trower. Han har arbetat som agent, med början redan på 60-talet. Ja lyssna själva på vad han har att säga.

https://www.youtube.com/watch?v=aMMEQNnSZIo

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-10-09 14:39 #1 av: skylight

Mardröms värld !!!!!

Anmäl
2014-10-09 18:31 #2 av: Hukanson

Hänsynslös forskning, livsfientliga experiment. Det är precis som kanaliseringarna säger - ett massivt förmörkande av hemliga experiment och teknologiska forskningar. Barrie Trower har egen erfarenhet av detta och vet vad han talar om. De mörka vill använda tekniken för att få mer kontroll, mer fördelar, för att stärka sin politiska och ekonomiska makt. Låt de inte göra det. Stå upp för Ljuset.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2014-10-09 18:56 #3 av: Marr

Hade inte lyssnat till honom innan och nu upptäcker jag det finns en hel uppsjö av ämnen...intressant man, med livserfarenhet med lugn och saklighet.

Jo visst är det alltför många källor helt oberoende av varandra om denna "förmörkelse" så det räcker till. Räcker så pass att man som normalbegåvad åtminstone vill börja tänka själv?

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.