Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 652 ggr
Marr
2014-10-07 11:01

Nya iakktagelser av Ufo

En till ny film av blandade himlafenomen. Den triangulära saken tror jag inte är mänsklig, fast man kan ju aldrig veta…🤔

https://www.youtube.com/watch?v=sx8QsrL3704

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
skylight
2014-10-09 13:11
#1

Mycket bra video!

I am a true beliewer in UFO!!!

Marr
2014-10-09 13:39
#2

Kul att du gillade den Skylight.

Välkommen hit ska du vara!🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Hukanson]
2014-10-09 17:09
#3

Kanon! Tydliga och intressanta bilder på stellarskepp som tyvärr fortsätter att hellre visa sig som ljuskällor på natten. Bra att teve direktsänder på bästa sändningstid och har en omröstning bland tittarna som klart visar att ca 75% inte bara vet att det finns stellarskepp men att de är extraterrestriala och navigeras av utomjordiskt liv! Även i Sverige har Aftonbladet haft en omröstning som klart visade att läsekretsen är en absolut majoritet att se stellarskepp och stellarer som klart bevisat existerande i svenskt luftrum.

[Hukanson]
2014-10-09 17:32
#4

Kan stellarskepp fjärrstyra våra elektroniska apparater och till och med aktivera avfyrningskontrollen för kärnvapen? Måste vi börja modifiera våra datoriserade styr och regleranordningar med att lägga in brandväggar för överflygande ufo's?

Marr
2014-10-09 18:08
#5

#3 Det vore ju häftigt Hukanson men det är väl inte tillräcklig aktivitet här i Sverige…

Fast Ufo-Sverige hade ju chansen när jag ringde dom för många år sedan. Den aktiviteten varade under flera timmar fast klockan var över 23, så det var väl för sent.😕

Fast vi var några personer som lyckades nå varandra med mobil så vi fick se skådespelet från olika håll 1 mil fågelvägen. Så vi hade ju en spännande stund. Tillslut var man ju tvungen åka hem och lägga sig.😎

#4 Ja det kan dom säkert hehehe…😃 men det verkar ju vi själva klara av så bra så utan dom.

Det är nog vi själva som befinner oss här som måste skärpa upp oss. Önskar dom "där ute" kunde trolla bort alla kärnvapen. Synd det inte verkar funka så.😇

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2014-10-09 21:27
#6

#5 Jodå Marr visst kan de trolla…för Usa hade de förstört 56 st och för Ryssarna 

var det mycket mer. Kim Jong (koreanen) blev också av med en hel asenal , kineserna håller det hemlig, och det är nog flera som gör det.

Välkommen Skylight

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Upp till toppen
Annons: