Frågor inom ämnet söker svar

Man undrar vad som händer....

2014-10-04 00:49 #0 av: Cristine

när Sverige tycks vara undantaget. Det finns Internationella kongresser av alla de slag om ufo, ljusvarelser, portaler, men Sverige vet inget om sådant, här finns ju inget.
https://www.google.se/search?q=congressos+internationales+de+seres+de+luz&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:en-US&ie=utf8&oe=utf8&gfe_rd=cr&ei=ZSkvVM25IsTBNLmhgcAN&gws_rd=ssl#rls=com.microsoft:en-US&q=congresos+internacionales+de+seres+de+luz&spell=1

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-10-04 07:49 #1 av: Marr

Nä det är ju konstigt när det förekommer här med. Vi är efterblivna på denna front i Sverige och Norden.Ledsen

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-10-04 08:15 #2 av: Cristine

Det känns som att vi ar avskiljda från världen.

Anmäl
2014-10-04 08:24 #3 av: Marr

Ja men det är vi ju. Det är därför det är så himla bra med internet, för nu kan vi språka med varandra och visa vad som finns runt hela vår planet.

Vi har ju andra alternativ än Ufo-Sverige...som inte ens orkar åka ut när fenomenen utspelar sig i flera timmar.

Numera har jag en kamera men då krävs att de kommer lika lågt som förr. Kommer inte långt med en liten prick som ser ut som en satellit med stillbild.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-10-04 09:02 #4 av: [[Rosmarmelad]]

Men det är väl bara att starta något möte i ämnet? Hyr en lokal och skicka ut inbjudningar.

Anmäl
2014-10-05 00:53 #5 av: Mrevil

Vad jag vet så besöker 6 svenskar en colonies i rymden  och jag är en av dem.

Anmäl
2014-10-05 21:09 #6 av: Hukanson

Cristine om du vill vara vår översättare av nyheter från SydAmerika kan vi åtminstone ha litet bättre koll på utvecklingen där det verkligen händer något.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2014-10-05 21:17 #7 av: Cristine

Javisst kan jag detHuksansson

Anmäl
2014-10-05 21:32 #8 av: Hukanson

I Mexico har ju tex ett universitet valt att deltaga i ufo-konferenser och kontrollera vittnesmål om kontakter. Där kan man prata om medvetande utveckling.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2014-10-05 22:17 #9 av: Cristine

#8 Ja och i Chile och Madrid. Jag är medlem i den slutna delen av  detta program som har gått i 20 år och här händer mycket. De har kongresser varje år.

http://www.tercermilenio.tv/

Anmäl
2014-10-05 23:19 #10 av: Cristine

Den 23 september var det en stor kongress i Washington DC där Nasa var närvarande, man talade om intelligent liv  och mikrober samt konspirationer, särskilt från regeringarnas sida och skuggregeringar. Man talade också om förberedelser för möte med utlänningarna (läs Aliens) om vilka som styrde krigen som pågått och pågår och om mellanöstern som alltid är utsatt på ett eller anna t  sätt

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.