Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 929 ggr
[VSK]
9/26/14, 7:02 PM

Chile: Bilderna visar ett UFO

Det är ingen mänsklig apparat.

Det är inte heller någon form av väderfenomen.

Nu har en statlig utredning kommit fram till att bilderna visar ett tvättäkta UFO, skriver Huffington Post.

Länk

Annons:
Cristine
9/27/14, 7:46 AM
#1

Chiles stat tar det iaf på allvar och det ska de ha en eloge för

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
9/27/14, 8:13 AM
#2

Japp

Marr
9/27/14, 8:26 AM
#3

Det är roligt & väldigt bra av dom med att undersöka och dokumentera äktheten. Nu är det ju hemskt mycket aktivitet där och förmodligen en hel del baser där med. Så mycket aktivitet av olika art att man ej kan skylla på väderballonger och fåglar. Perfekt!👍

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Ladymoon]
9/28/14, 12:59 AM
#4

Händer det inte mycket i Chile och de länder som ligger i närheten av Anderna, jämfört med andra länder.

lyrah
9/29/14, 10:02 AM
#5

Peru är oxå känt för ufo aktivitet, skulle d bli världskrig här i europa så är chile ett alternativ att flytta till, eller peru! Riktigt softa länder båda två och ett himmelrikeför ufo intresserade

Cristine
9/29/14, 11:24 AM
#6

Mexico, Chile och Peru .är de latinska länder som är mest besökta av

ufon. Infödingarnas historia är full av gudar (läs utomjordingar) och deras tempel och pyramider skall ju vara uppbygda av dem. De har uråldriga danser som handlar om dem. De är väldigt besökta av ljusvarelser som kommer med bot.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[Hukanson]
10/3/14, 4:29 PM
#7

Låter roligt att beskriva Inkas, Azteker, Mayas mfl som infödingar lol. Om de har blivit guidade av stellarer som varit arbetsledare mm för så stora tempelbyggen är de ju att jämföra med Sumerer, Babylonier och Assyrier. Verkligen mäktigt att åstadkomma det de har gjort med bara den tidens verktyg och att ta emot Kalendern är ju enormt.

Upp till toppen
Annons: